پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 69579
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم ليگ دسته اول انجام مي‌شود

جدال الماس شهر قم با پاس در فكر نخستين پيروزي

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم الماس شهر قم در فكر كسب نخستين پيروزي خود از فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر پاس ناجا البرز صف‌آرايي مي‌كنند.
جدال الماس شهر قم با پاس در فكر نخستين پيروزي
جدال الماس شهر قم با پاس در فكر نخستين پيروزي

در هفته سوم ليگ دسته اول انجام مي‌شود
جدال الماس شهر قم با پاس در فكر نخستين پيروزي
فوتساليست‌هاي تيم الماس شهر قم در فكر كسب نخستين پيروزي خود از فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر پاس ناجا البرز صف‌آرايي مي‌كنند.

به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری به انجام می‌رسد و 17 مدعی صعود به لیگ برتر در هشت مسابقه گروه‌های اول و دوم مقدماتی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم فوتسال الماس شهر قم که جانشین تیم سقوط کرده از فصل قبل لیگ برتر فوتسال ایران یعنی هیات فوتبال قم شده، این هفته با پاس ناجا البرز دیدار می‌کند، مسابقه‌ای که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال از ساعت 17 عصر روز جمعه ششم مهر ماه در خانه حریف برگزار می‌شود.

این بازی برای تیم فوتسال الماس شهر قم حساسیت ویژه‌ای دارد زیرا نماینده قم که در هفته نخست رقابت‌ها در جمع 9 تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال ایران استراحت داشته، بعد از تساوی هفته دوم به فکر کسب نخستین برد این فصل خود است.

شاگردان بهرام وفایی در تیم فوتسال الماس شهر قم برای اینکه از هفته‌های آغازین این فصل در جمع تیم‌های بالای جدول و بین مدعیان صعود به بیست و یکمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشند، به سه امتیاز مسابقه این هفته هستند تا دو امتیاز هدر رفته در بازی خانگی هفته دوم را به فراموشی بسپارند.

فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم در نخستین دیدار خانگی این فصل میزبان تیم هپلکس مشهد بودند که در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال با وجود ارائه بازی خوب و قابل قبول خود، در دیداری که 6 گل داشت در نهایت به تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها قناعت کردند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم شهرداری رشت با 6 امتیاز، پاس ناجا البرز با چهار امتیاز، خالص‌سازان زنجان با سه امتیاز، هپلکس مشهد با دو امتیاز و تیم‌های الماس شهر قم، نفت امیدیه، صدرا شیراز، نام‌آوران رسالت مازندران و هایپر شاهین‌شهر با یک امتیاز اول تا نهم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1tdv.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما