پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 69580
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات اسلامی واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است

قم نيوز : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند که عمق بیشتری به تعامل تاریخی بین مردم و حوزه‌های علمیه ببخشد.
سازمان تبلیغات اسلامی واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است/ بهره مندی از گنجینه‌های عظیم انسانی و معنوی قم
سازمان تبلیغات اسلامی واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است/ بهره مندی از گنجینه‌های عظیم انسانی و معنوی قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار کرد: باید توجه ویژه ای به اداره کل تبلیغات اسلامی قم شود، چون شهر قم دارای جایگاه خاصی است، به دنبال تقویت ارتباط بین آستان مقدس حضرت معصومه(س) و سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند که به مهارت‌های تبلیغی طلاب عمق ببخشد، در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال گسترش و توسعه ارتباط با مراکز دینی و علمی در شهر قم است و برنامه‌ریزی‌هایی در این سازمان صورت گرفته است و سازمان تبلیغات اسلامی اهتمام ویژه ای به شهر قم و مراکز مذهبی آن دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وجود علما، مراجع و اندیشمندان متعدد حوزوی در شهر قم از ظرفیت‌های عظیمی است که در این شهر وجود دارد و همت سازمان تبلیغات اسلامی استفاده بیشتر و درست تر از این منابع بالقوه است.

قمی سازمان تبلیغات اسلامی را دارای جایگاه حساسی دانست و تصریح کرد: این سازمان واسطه بین حوزه‌های علمیه و مردم است. سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند که عمق بیشتری به تعامل تاریخی بین مردم و حوزه‌های علمیه ببخشد تا این تعامل تاثیر بیشتری داده باشد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد برآمده از حوزه علمیه است و این نهاد خود را مدافع طلاب می‌داند، شاهد هستیم که برخی طلاب از آمادگی لازم برای حضور در عرصه‌های تبلیغی به خصوص در میان جوانان برخوردار نیستند، باید به دنبال جبران کاستی‌ها در این خصوص باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تلاش سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ، عمق بخشیدن به مهارت‌های تبلیغی است افزود: در شهر قم گنجینه‌های عظیم انسانی و معنوی وجود دارد، باید در سازمان تبلیغات اسلامی نگاه ویژه ای به این شهر شود، چون شهر قم گنجینه بی نظیری از شخصیت‌ها و مراکز و مجامع دینی و علمی را دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvmn-.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما