چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 6963
به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

گلباران گلزار شهدای سوم خرداد قم

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با برگزاری مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم گلزار شهدای سوم خرداد در قم گلباران شد.
گلباران گلزار شهدای سوم خرداد قم
به گزارش قم نیوز، در سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال دشمن بعثی، مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان قم با حضور مسوولان نظامی و انتظامی و اداری استان قم در میدان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

جمعی از فرماندهان و مسوولان نظامی، انتظامی و اداری استان قم از جمله حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این صبح‌گاه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع)، میرحیدری جانشین فرمانده نیروی انتظامی و نیز نماینده ارتش مستقر در قم از نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیجی حاضر در میدان سان دیدند و پس از آن نیز پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد.

مهدی مهدوی‌نژاد در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مسوولان و نیروهای حاضر در میدان گفت: فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های والای انسانی بود که پیام آزادی و مقاومت را برای ملت ایران و همه مردم آزاده جهان به ارمغان آورد.

وی بیداری اسلامی را ادامه فتح خرمشهر دانست و اظهار کرد: دشمنان بدانند که کج‌اندیشی و مرعوب شدن برخی از مسوولان، حرکت انقلابی این ملت را منحرف نخواهد کرد.

در ادامه، آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه تهران به سخنرانی پرداخت و با اشاره به پیام‌های این اجتماع بزرگ نیروهای مسلح در قم بیان داشت: ملت ایران به هیچ‌کس باج نمی‌دهد و کشورهای ۱+۵ باید بدانند که اکنون نوبت اعتمادسازی آنها فرا رسیده است.

وی افزود: ملت ایران، فتح‌آفرینان خود را فراموش نکرده و حرمت آنها را نگه خواهد داشت و به خوبی از نیروهای نظامی، ارتش سرافراز، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و همه نیروهایی که در خدمت امنیت این کشور هستند و از نظام اسلامی دفاع می‌کنند، قدردانی می‌کند و اجازه کمترین بی‌مهری به هیچ‌یک از این نهادهای خدمتگزار را نمی‌دهد.

تقدیر از شش تن از پرسنل سپاه پاسداران و بسیجیان حاضر در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، بخش دیگر این مراسم صبح‌گاه بود ضمن اینکه مسوولان نظامی و انتظامی قم در پایان این مراسم با اهدای شاخه‌های گل بر مزار شهدای سوم خرداد قم، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

انتهای پیام/و۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.vdviw6d1mgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما