يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : 69663
منبع : خبرگزاری فارس

حجت الاسلام رئیسی: صدای دشمن توسط عده ای معلوم الحال در داخل شنیده می شود

قم نيوز : تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد از اینکه متاسفانه صدای دشمنان از درون و توسط عده ای معلوم الحال شنیده می شود، گفت: راه برون رفت از مشکلات مذاکره نبوده و مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود.
صدای دشمن توسط عده ای معلوم الحال در داخل شنیده می شود/مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود
صدای دشمن توسط عده ای معلوم الحال در داخل شنیده می شود/مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در مسجد خاتم الانبیا پردیسان برگزار شد با اشاره به اینکه در عاشورا شاهد آغاز و تولد اراده خداوند هستیم بیان کرد: در عاشورا همه جمال انسانیت به تصویر کشیده شد تا بشریت هدایت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای حادثه تروریستی اهواز نیز درس چگونه زیستن را به ما آموختند بیان کرد: در جامه هر کس اعم از طلبه، کاسب و دانشجو باید نیاز جامعه را شناخته و بر اساس این نیاز به ایفای نقش بپردازد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم نفی استعمار به دست شاگرد مکتب امام صادق(ع) برافراشته شد بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی، ترور مردم بی گناه و فتنه های متعدد شکل گرفت تا این انقلاب به سرانجام نرسد.

وی با اشاره به واقعه تروریستی اهواز بیان کرد: دشمنان به دنبال زهر چشم گرفتن از مردم اهواز بودند در حالی که مردم شناخت خوبی از دشمنان دارند.

رئیسی با بیان اینکه مردم هیچگاه میدان مبارزه با دشمن را خالی نخواهند کرد اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن با شکست های پیاپی دچار استیصال شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روشنفکران واقعی جامه خانواده های شهدا و مدافعان حرم هستند، یادآور شد: کسی که چشم به غرب دوخته است روشنفکر نیست بلکه روشنفکر واقعی کسی است که همه داشته های خود را برای حفظ ارزش ها و آرمان ها به کار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دیگر تهدیدات دشمن کار ساز نیست، بیان کرد: امپراطوری رسانه ای امروز به دنبال تقویت قدرت استعمار بوده و در این مسیر جاهلیت مدرن به ابزار علم و فناوری مجهز شده و به همراهی با امپراطوری رسانه ای غرب می پردازد.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه صدای دشمنان از درون و توسط عده ای معلوم الحال شنیده می شود، افزود: زمانی که داعش شکل گرفت رهبری فریاد زدند که جریان داعش انگلیسی و اسرائیلی بوده و این جنگ با پول سعودی و پرچم لا اله الا الله است.

رئیسی با تاکید بر اینکه ملت با بصیرت درمقابل دشمن موضع گیری داشته اند، بیان کرد:

رهبری برای مقابله با تحریم های دشمنان اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند تا از ظرفیت جوانان و سرمایه متراکم کشور استفاده شود وایشان فرمودند که هیچ مشکلی بدون راهکار در این کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات مذاکره نبوده و مشکلات اقتصادی از راه سیاسی حل نمی شود بلکه حل مشکلات اقتصادی توسط جوانان همین کشور میسر خواهد شد.

رئیسی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال سست کردن عمل انقلابی در جامعه است افزود: انها به بهانه علم آموزی صرف به دنبال بی هویت کردن دانشجویان هستند در حالی که دانشجویان در عرصه علم، دانش و شهادت حضوری پرفروغ داشته اند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده رهبری باید انقلابی اندیشید و انقلابی عمل کرد، افزود: نگاه مدیریت استراتژیک نگاه به ظرفیت های موجود همراه با رشد و تعالی ارزش های انقلابی و حفظ میراث گرانقدر امام و شهدا است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtmem.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما