يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب : 69664
منبع : خبرگزاری فارس
مدير مدرسه تكواندو بلال قم خبر داد

افتخار آفريني 4 هوگوش مدرسه بلال قم در تكواندو ايران

قم نيوز : مدير مدرسه تكواندو بلال قم از موفقيت چهار تكواندوكار مستعد و آينده‌دار اين باشگاه در كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
افتخار آفريني 4 هوگوش مدرسه بلال قم در تكواندو ايران
افتخار آفريني 4 هوگوش مدرسه بلال قم در تكواندو ايران
به گزارش قم نیوز بلال سلیمانی امروز اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی هیأت تکواندو قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و با درخشش تکواندوکاران قم همراه بود.

وی با بیان اینکه در این دوره از پیکارها دو تیم به نمایندگی از هیأت تکواندو استان قم برابر حریفان به میدان رفتند، اضافه کرد: از بین 20 تکواندوکار قمی حاضر در این رقابت‌ها، 6 هوگوش نماینده مدرسه تکواندو بلال بودند که خوشبختانه چهار نفر آنها موفق به کسب مدال شدند.

مدیر مدرسه تکواندو بلال قم بیان کرد: در این پیکارها تیم (الف) هیأت تکواندو قم بعد از کرمانشاه روی سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات تکواندو سال 1397 نوجوانان ایران جای گرفت، ضمن اینکه تیم (ب) هیأت قم نیز موفق به کسب یک مدال برنز شد و در رقابت‌های قرآنی نیز تیم قم یک مدال کسب کرد تا با 6 مدال به کار خود پایان بدهد.

وی خاطرنشان کرد: تکواندوکاران مدال‌آور باشگاه بلال قم در این رقابت‌ها کیوان کاظمی و کامران کاظمی با دو مدال طلا، سعید عباسیان با یک نشان نقره و حمیدرضا مرادی با یک نشان برنز بودند، تکواندوکارانی که آینده درخشانی دارند و قطعا در میادین آتی از آنها بیشتر خواهیم شنید.

سلیمانی در ادامه به انتخاب تکواندوکار مدرسه بلال به عنوان فنی‌ترین مبارز این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: کامران کاظمی که یکی از طلایی‌های استان قم در این دوره از مسابقات بود به دلیل عملکرد فوق‌العاده خوب خود از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات به عنوان فنی‌ترین هوگوپوش انتخاب شد.

وی در پایان اظهار کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم کرمانشاه با سه مدال طلا، یک نقره و 60 امتیاز قهرمان شد، تکواندوکاران قم با دو مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 57 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و هیأت مازندران با سه مدال طلا، یک برنز و 56 امتیاز به مقام سوم رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayini.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما