يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 69686
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت مدیره قرارگاه اربعین قم خبر داد

ارائه خدمات ویژه به زائران ایرانی و غیرایرانی در قرارگاه اربعین قم

قم نيوز : رئیس هیأت مدیره قرارگاه اربعین قم از ارائه خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و اسکان به زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین در مسیر تردد به سمت کربلا خبر داد و گفت: امسال علاوه بر مصلای قدس، صحن جوادالائمه نیز برای اسکان زائران آماده می شود.
ارائه خدمات ویژه به زائران ایرانی و غیرایرانی در قرارگاه اربعین قم
ارائه خدمات ویژه به زائران ایرانی و غیرایرانی در قرارگاه اربعین قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمد حسین‌زاده در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه قرارگاه اربعین با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) ایجاد شده است، بیان کرد: همواره در مسیر فعالیت قرارگاه در محضر مراجع تقلید حاضر شده و از رهنمودهای ایشان بهره گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه اربعین قم در طول دو سال فعالیت خود نسبت به ارائه خدمات به 140 هزار زائر از 16 کشور خدمات رسانی کرده است بیان کرد: در این قرارگاه مبلغان حضور یافته و از فرصت مطلوب تبلیغی بهره برداری مطلوب دارند.

رئیس هیأت مدیره قرارگاه اربعین قم از آمادگی این قرارگاه برای میزبانی از زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر تردد به سمت کربلا خبر داد و گفت: برای زوار خارجی که مدت زمان طولانی در مسیر هستند امکان اقامت سه روزه و برای زائران ایرانی امکان اقامت یک روزه مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال قرارگاه اربعین علاوه بر مصلای قدس در صحن جوادالائمه حرم مطهر بانوی کرامت نیز اقدام به میزبانی از زائران می کند، تصریح کرد: با توجه به تغییر شرایط در کشور پاکستان امسال شاهد حضور زائران بیشتری از این کشور خواهیم بود در همین راستا از مبلغان مسلط به زبان پاکستانی استفاده می کنیم تا خدمات فرهنگی و تبلیغی به شکل مطلوبی ارائه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepp8p.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما