يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 69687
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی خواستار بهره مندی مطلوب از فرصت تبلیغی و فرهنگی اربعین شد

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به تردد زائران در مسیر شرکت در پیاده روی اربعین حسینی و حضور آنها در قم بیان کرد: در ایام اربعین که در قم شاهد تردد زوار هستیم استفاده فرهنگی لازم را داشته باشیم چرا که زائران این مسیر دل‌های آماده ای داشته و مهیای پذیرفتن معارف دینی هستند.
بهره مندی مطلوب از فرصت تبلیغی و فرهنگی اربعین
بهره مندی مطلوب از فرصت تبلیغی و فرهنگی اربعین
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان قرارگاه اربعین قم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی این قرارگاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بیان کرد: در کنار ارائه خدمات به زائران باید از فرصت تبلیغی و فرهنگی به وجود آمده در ایام اربعین نهایت بهره برداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لقب امام حسین(ع) ثارالله یعنی خون خداست بیان کرد: این لقب نشان می دهد که ذات پیشوای سوم شیعیان محو خداوند متعال است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: ایشان در راه خداوند هرچه که داشتند را ایثار کردند و امروز شاهد هستیم که با عنایت حضرت حق در دل های مردم شور و اشتیاق وصف ناپذیری برای زیارت ایشان وجود دارد.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: باید از فرصت مهیا شده در ایام اربعین که در قم شاهد تردد زوار هستیم استفاده فرهنگی لازم را داشته باشیم چرا که زائران این مسیر دل های آماده ای داشته و مهیای پذیرفتن معارف دینی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfevdv.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما