يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 69690
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: لزوم افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث اقتصادی

قم نيوز : تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی به عامه مردم مرتبط می‌شود، گفت: باید با فکر سالم، شفافیت و ارائه راهکار‌های درست، مردم را در جریان برخی مباحث قرار دهیم تا آن‌ها نیز بیشتر همراه شوند.
لزوم افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث اقتصادی/ خصوصیات مدیران دوران دفاع مقدس احیا شود
لزوم افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث اقتصادی/ خصوصیات مدیران دوران دفاع مقدس احیا شود

آیت‌الله سعیدی مطرح کرد
لزوم افزایش آگاهی مردم نسبت به مباحث اقتصادی/ خصوصیات مدیران دوران دفاع مقدس احیا شود
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی به عامه مردم مرتبط می‌شود، گفت: باید با فکر سالم، شفافیت و ارائه راهکار‌های درست، مردم را در جریان برخی مباحث قرار دهیم تا آن‌ها نیز بیشتر همراه شوند.

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای فرهنگی استانداری قم طی سخنانی اظهار کرد: ‌بخشی از مباحث اقتصادی دارای پیچیدگی‌هایی هستند که متخصصان باید به این پیچیدگی‌ها بپردازند چراکه اگر این مباحث در اختیار افراد غیر متخصص قرار گیرد با وجود فضای مجازی جار و جنجال‌هایی رخ می‌دهد که موجب پدید آمدن مشکلات جدید می‌شود.

وی اضافه کرد: وقتی که بحران در عرصه تخصصی و فنی مورد بررسی قرار نگیرد موجب می‌شود که افراد غیرمتخصص که انتظاراتی دارند با حرکات‌های خاص خود موجب آشفتگی بیشتر بحران شوند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی به عامه مردم مرتبط می‌شود، عنوان کرد: باید با فکر سالم، شفافیت و ارائه راهکار‌های درست، مردم را در جریان برخی مباحث قرار دهیم تا آن‌ها نیز بیشتر همراه شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دوران دفاع مقدس خصوصیاتی از جمله اخلاص، نیت خیر و پاکدستی داشتند، مطرح کرد: اگر این خصوصیات در میان مدیران احیا و تقویت شود هیچ قدرتی با وجود اتحاد غرب و شرق هم نمی‌تواند به نظام اسلامی ضربه‌ای وارد کند چراکه اگر مردم متوجه وجود این خصوصیات در میان مدیران شوند و به عملکرد تخصصی مسئولان اعتقاد داشته باشند، برای تحمل مشکلات صبورتر خواهند بود.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین علیه‌السلام به‌عنوان یک هدف اصلی است و ما نیز باید همانند ایشان این موضوع را جدی بگیریم تا امر به معروف توسط افراد دارای صلاحیت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه عناصر شکل‌دهنده انسجام معنوی از جمله نماز باید به شکل اسلامی با استفاده از توان متخصصان دنبال شود، گفت: قم خاستگاه فرهنگ ناب محمدی(ص) است که در آن حوزه علمیه شکل گرفته و نمی‌توانیم فکر کنیم که حضرت معصومه سلام‌الله علیها به صورت تصادفی در این شهر دفن شده‌اند و اگر فردی قم‌شناس نباشد و این مباحث را به‌خوبی نداند نمی‌تواند به شیوه مطلوب نیازهای این استان را رفع کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjymem.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما