سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : 69752
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب مقام نايب‌قهرماني كشور

بانوي مدال‌آور تكواندو قم مسافر چين شد

قم نيوز : بانوي مدال‌‌آور پومسه‌ قم با كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي قهرماني كشور به اردوي تيم ملي پومسه زنان ايران راه يافت.
بانوي مدال‌آور تكواندو قم مسافر چين شد
بانوي مدال‌آور تكواندو قم مسافر چين شد
به گزارش قم نیوز در حالی که تیمی متشکل از بهترین‌های پومسه قم در رده‌های سنی مختلف به رقابت‌های سال 1397 پومسه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام شده بود، حاصل تلاش این تیم در هر دو بخش مردان و بانوان کسب دو مدال و یک سهمیه ملی بود.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، ابتدا مسابقات بخش بانوان و سپس رقابت‌های مردان سیزدهمین دوره پومسه قهرمانی کشور به میزبانی هیأت تکواندو استان همدان به انجام رسید و محمدمهدی والی و کبری سخایی‌وطن دو مدال‌اور قم از این پیکارها بودند.

رقابت‌های بخش بانوان با قهرمانی اصفهان، نایب‌قهرمانی البرز و مقام سومی تهران به پایان رسید اما برای هیأت تکواندو استان قم یک نشان نقره از رده سنی 41 تا 50 سال همراه بود، مدالی که کبری سخایی‌وطن بانوی با تجربه و با سابقه تکواندو قم آن را به ارمغان آورد.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های این گروه سنی، نرجس شریفی از تیم هیأت کرمان به مقام قهرمانی دست یافت، کبری سخایی‌وطن از تیم هیأت تکواندو قم نایب‌قهرمان شد و کبری قنبرزاده از تیم مازندران به همراه همتا حاجی‌لویی از تیم البرز به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

در مسابقات بانوان پومسه قهرمانی کشور 341 پومسه‌رو از 28 استان به رقابت پرداختند و علاوه بر کسب مدال نقره، دیگر دستاورد مهم برای ورزش قم، راهیابی کبری سخایی‌وطن تنها مدال‌آور قم به اردوی تیم ملی پومسه زنان ایران برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی بود، ضمن اینکه تیم قم در رده‌بندی نهایی هشتم شد.

پس از پایان این رقابت‌ها اسامی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی در 6 گروه سنی معرفی شد که در بین دو نفر اردونشین گروه سنی 41 تا 50 سال، کبری سخایی‌وطن از تیم هیأت تکواندو استان قم نیز حضور دارد، اردویی که برای حضور موفق تیم ملی ایران در یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان از این هفته برگزار می‌شود تا تیم ملی از 24 آبان ماه به مدت چهار روز در چین تایپه با حریفان خود از دیگر کشورهای دنیا رقابت کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciryaq.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما