سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 69769
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان مسابقات پومسه قهرماني كشور

پومسه‌رو قم برنز گرفت / داور قمي نمونه شد

قم نيوز : نام دو نماينده هیأت تكواندو استان قم در بين برترين‌ها و چهره‌هاي شاخص رقابت‌هاي سال 1397 پومسه قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي قرار گرفت.
پومسه‌رو قم برنز گرفت / داور قمي نمونه شد
پومسه‌رو قم برنز گرفت / داور قمي نمونه شد
به گزارش قم نیوز پومسه که در دهه 1390 برای ورزش قم موفق به کسب عنوان از رقابت‌های مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی شده، یک بار دیگر در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب مدال افتخار آفرینی کرد.

این در شرایطی است که امسال توسط فدراسیون تکواندو برای برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور برنامه‌ریزی شد و در شرایطی که تهرانی‌ها برای هفتمین سال متوالی روی سکوی قهرمانی جای گرفتند، اصفهان نایب‌قهرمان شد و رتبه سوم به مازندران رسید، تیم قم یک نشان برنز کسب کرد.

در این دوره از مسابقات 383 پومسه‌رو به نمایندگی از 27 استان به میزبانی هیات تکواندو استان همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018 برای کسب عناوین برتر دو بخش انفرادی و تیمی در گروه‌های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت‌های انفرادی استاندارد در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و بالای 65 سال به انجام رسید و در بخش ترکیبی و ابداعی انفرادی نیز پومسه‌روهای چهار رده‌ سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برای رسیدن به مقام‌های اول تا سوم رقابت کردند.

همچنین در شرایطی که مسابقات بخش تیمی سه نفره نیز در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار شد، تنها مدال‌آور تیم منتخب هیأت تکواندو قم محمدمهدی والی چهره مستعد و آینده‌دار این رشته در رده سنی کمتر از 12 سال بود.

در رقابت‌های انفرادی پومسه رده ‌سنی کمتر از 12 سال قهرمانی ایران امیرحسین اسماعیلی از اصفهان قهرمان شد، بهراد حیدریان از همدان به مقام نایب‌قهرمانی رسید و محمدمهدی والی از تیم منتخب هیأت تکواندو قم با ایستادن روی سکوی سوم، قم را صاحب نشان برنز این پیکارها کرد.

بعد از مشخص شدن تیم‌های برتر سیزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‌های این دوره نیز معرفی شدند که بر اساس آن محمدحسین ربانی از قم به عنوان یکی از سه داور برتر رقابت‌ها مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyu93.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما