چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 69804
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

سياست‌هاي كنترل بازار با جديت انجام شوند

قم نيوز : استاندار قم با تاكيد بر همراه کردن مردم برای كنترل و نظارت بر عرضه كالاها گفت: سياست‌هاي كنترل بازار با جديت انجام شوند.
سياست‌هاي كنترل بازار با جديت انجام شوند
سياست‌هاي كنترل بازار با جديت انجام شوند
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با تاکید بر ضرورت همراه کردن مردم برای مقابله با جنگ روانی علیه اظهار کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه آنگونه که دشمنان القاء می‌کنند، نیست.

استاندار قم با بیان اینکه کمبود کالاهای اساسی درکشور وجود ندارد افزود: در مرحله توزیع به همراهی و مشارکت بیشتر مردم و جدیت دستگاه‌های دولتی در نظارت بر واحدها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت افزایش سرعت پاسخگویی سامانه‌های دریافت شکایت‌های مردمی در دستگاه‌های اجرایی، درک شرایط و اقتضائات جامعه در بازرسی از اصناف و حضور پررنگ دستگاه‌های نظارتی در بازار را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نظارت بر واحدهای صنفی برای جلوگیری از ارائه قیمت‌های بالا باید جدی‌تر صورت پذیرد.

صادقی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ارزی ذیل کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: باید گزارش اقدامات را به مردم ارائه کرده و بگوییم بر خلاف القاء بدخواهان نظام اسلامی، مشکل حادی در کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار، این مسئله را نمایانگر بی پایه و اساس بودن افزایش قیمت‌ها در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت در جامعه هستند و می‌خواهند مسئولان را از انجام کارهای اساسی در کشور بازدارند.

استاندار قم با بیان اینکه مدیران دولتی نباید سلیقه‌ای عمل کرده و در برنامه ریزی‌ها باید هماهنگ و منسجم باشند، گفت: در استان قم دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با قوت و جدیت در حال انجام وظیفه هستند و امیدواریم فضای بازار به آرامش هرچه بیشتر دست یابد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgt793.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما