پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 69844
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی:FATF پیمانی عبری، عربی و غربی است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه حوزه علمیه نمی تواند در برابر لایحه FATF بی تفاوت باشد، گفت: FATF پیمانی عبری، عربی و غربی است و طرفداران آمریکا و اسرائیل مسؤولان آن هستند.
FATF پیمانی عبری، عربی و غربی است
FATF پیمانی عبری، عربی و غربی است
به گزارش قم نيوز آیت‌الله‌ حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مقابله با دشمنان اسلام از جمله ویژگی های مجاهدان در راه خدا است، بیان کرد: مجاهدان اسلام علاوه بر تجهیز خود به ابزارهای جنگی، به سلاح ایمان و خضوع مجهز هستند.

وی با اشاره به سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب در اجتماع باشکوه بسیجیان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امروز به صورت کامل در خصوص آلات و ابزار مورد نیاز در عرصه جهاد مطالبی را فرمودند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسلمانان و جهادگران با صبر و استقامت می توانند بر دشمنان پیروز شوند بیان کرد: جهاد در برابر کفار از مسائل مورد تاکید در قرآن کریم است و در آیات متعدد بر جهاد علیه کفار و دشمنان اسلام تاکید شده است.

وی به بررسی قرارداد FATF اشاره کرد و افزود: دشمنان بعد از نقشه برجام به دنبال پیوستن ایران به این لایحه هستند آنها همیشه اهداف خود را در الفاظ و عبارات جالب پنهان کرده و در این لایحه نیز می گویند به دنبال مبارزه با ترویست ها هستند در حالی که حزب الله لبنان را تروریست معرفی می کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه حوزه علمیه نمی تواند در برابر چنین لایحه ای بی تفاوت باشد، تاکید کرد: FATF پیمانی عبری، عربی و غربی است و طرفداران آمریکا و اسرائیل مسؤولان آن هستند و در حالی که اسرائیل و عربستان را تروریست نمی دانند ولی حزب الله را تروریست قلمداد می کنند.

وی تاکید کرد: مبادا تصویب این لایحه به سرنوشت برجام دچار شود، حوزه در برابر تصویب این لایحه ایستادگی کرده و ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مذاکره با دشمن با زبان مباحثه امکان پذیر نیست، گفت: بر اساس روایات قوام جامعه اسلامی بر اساس حرکت در سایه جهاد در راه خداست.

وی با اشاره به اینکه مردم در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند تاکید کرد: امروز هم نباید راه و پیام شهدا به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayani.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما