کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم مطرح کرد

کشف 7 تن مواد مخدر در قم/ کشف 165 میلیارد ریال کالای قاچاق

خبرگزاری فارس , 14 مهر 1397 ساعت 1:00

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس استان در سال گذشته هفت تن مواد مخدر کشف کرد و شاهد رشد 14 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در قم بودیم.


به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم با اشاره به سیاست پلیس در استان قم اظهار کرد: نیروی انتظامی استان به دنبال ایجاد رضایتمندی در بین مردم است، زائرین زیادی از شهرهای و کشورهای مختلف در طول سال به شهر قم تردد دارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی رتبه نخست را در زمینه رضایتمندی مردمی در بین دستگاه‌های استان قم کسب کرده است، رویکرد این نیرو فرهنگی و اجتماعی است تا از وقوع جرایم پیشگیری کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: در بیش از 83 درصد از پرونده‌هایی که به مراکز مشاوره در کلانتری‌های استان ارجاع داده شده است، صلح و سازش رخ داد، پرسنل نیروی انتظامی استان قم سربازان ولایتمداری هستند که ایثارگری‌های آن‌ها با هیچ معیاری قابل تبیین نیست.

درویشی نیروی انتظامی را دارای بصیرت دانست و تصریح کرد: پلیس استان در دی ماه سال گذشته با کمترین هزینه توطئه دشمن را در قم خنثی کرد.

وی ادامه داد: شعار هفته انتظامی در سال جاری «پلیس مقتدر؛ امین مردم است» و تلاش می‌کنیم که اقدامات پلیس قم در راستای این شعار باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: در طول یک سال گذشته 997 هزار بار با شماره 110 در استان تماس گرفته شد که متعاقب آن ماموران نیروی انتظامی به 444 هزار ماموریت اعزام شدند.

درویشی با اشاره به وضعیت سرقت در استان قم اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از سرقت در استان صورت گرفته و آمار کشف اموال سرقت شده در سال جاری در استان، 20 درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: پلیس استان قم در سال گذشته هفت تن مواد مخدر کشف کرد و شاهد رشد 14 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این استان بودیم، سال گذشته 200 طرح پاکسازی محلات از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قم انجام شد و آمار بازداشت این خرده فروشان 24 درصد افزایش یافت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: 86 درصد از جرایم در فضای مجازی در استان قم کشف می‌شود، همچنین ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در استان در طول یک سال اخیر 165 میلیارد ریال بود.

درویشی با اشاره به وضعیت ترافیک استان قم اظهار کرد: در سال گذشته استان رتبه نخست را در زمینه کاهش تلفات تصادفات جانی را داشت، اما امسال این آمار پنج درصد افزایش پیدا کرد؛ 70 نقطه حادثه خیز را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده و 65 درصد از تصادفات فوتی شهر قم مرتبط با موتورسیکلت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برای امنیت پایدار نیاز به همکاری همه جانبه مردم با پلیس داریم و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای تثبیت امنیت پایدار در استان قم فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 69876

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69876/کشف-7-تن-مواد-مخدر-قم-165-میلیارد-ریال-کالای-قاچاق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir