کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مصباح یزدی:

تقویت مبانی دینی و معرفتی نیروهای پلیس/روح معنویت تقویت شود

خبرگزاری فارس , 15 مهر 1397 ساعت 11:10

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در نظام اسلامی مساله تربیت اسلامی برای نیروهای پلیس مورد توجه قرار گرفت، گفت: باید شناخت پرسنل این نیرو نسبت به اسلام و پایبندی آن‌ها به ارزش‌های دینی و انقلابی بیشتر شود.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: این نظام یکی از نعمت‌های خداوند است و هر روز شاهد برکات نظام جمهوری اسلامی هستیم و نباید اهمیت این نعمت را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: افتخار پلیس در نظام اسلامی با همه پلیس‌های کشورهای دیگر تفاوت می‌کند، در سایر کشورها پلیس در تلاش است که مافوق و مردم از او راضی باشند، اما پلیس در نظام اسلامی تلاش می‌کند که خداوند از او راضی باشد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: هر مدیری در هر نظامی نگرانی اش از این است که مورد بازخواست مافوق قرار بگیرد، اما در دستگاه اسلامی هر کسی خودش را در مواجه با خدا می‌بیند و نگران است که خداوند از او ناراضی باشد.

آیت‌الله مصباح یزدی دولت را در نظام اسلامی جدا از مردم ندانست و تصریح کرد: دولت در چنین نظامی بر مبنای تقسیم کار به دنبال خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی مساله تربیت اسلامی برای نیروهای پلیس مورد توجه قرار گرفت، باید روح این مطلب تقویت شود و هر کسی که در نیروی انتظامی سمتی دارد، باید تلاش کند که شناخت پرسنل این نیرو نسبت به اسلام و پایبندی آن‌ها به ارزش‌های دینی و انقلابی بیشتر شود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: باید روح معنوی را در مجموعه‌های مختلف نظام اسلامی تقویت کرد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 69925

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69925/تقویت-مبانی-دینی-معرفتی-نیروهای-پلیس-روح-معنویت-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir