دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 69962
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

خلف وعده شرکت آب و فاضلاب در عقد قرارداد تخصیص پساب

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: همچنان شاهد عدم رضایت آب و فاضلاب برای انعقاد قرارداد هستیم.
خلف وعده شرکت آب و فاضلاب در عقد قرارداد تخصیص پساب
خلف وعده شرکت آب و فاضلاب در عقد قرارداد تخصیص پساب
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به تخصیص 4.5 میلیون مترمکعب پساب به شهرداری قم، گفت: پیگیری‌های زیادی انجام دادیم تا پساب به صورت رایگان در اختیار شهرداری برای آبیاری فضای سبز قرار گیرد اما پسابی که شرکت آب منطقه‌ای به بخش‌های مختلف تخصیص می‌دهد به هیچ وجه استاندارد نیست.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: پساب آلوده مشکلات زیادی را برای محیط زیست و سلامت شهروندان به دنبال دارد که شاهدیم بعضاً این پساب به بخش کشاورزی تخصیص می‌یابد که محصولاتی مستقیم در ارتباط با سلامت شهروندان تولید می‌کنند.
جوادیان گفت: شهرداری در مساله عقد قرارداد استفاده از پساب و تخصیص آن با وجود اینکه دستور صریح استاندار بر این بوده که با قیمت 50 تومان پساب در اختیار شهرداری قرار گیرد و شرکت آب و فاضلاب بارها این عدد را قبول کرده اما خلف وعده کرده و آن را افزایش داده و به قیمت 280 تومان رضایت داده اما همچنان شاهد عدم رضایت آب و فاضلاب برای انعقاد قرارداد هستیم که این مساله به شهر، فضای سبز و در مجموع حقوق شهروندان ضربه می‌زند.
وی با تاکید بر اینکه در خصوص مساله پساب حقوق شهر و شهروندان قم ضایع شده است، تصریح کرد: حتی در مواردی بحث از مبلغ هزار تومان برای پساب بوده که نزدیک به رقم آب شرب است و این برای شهرداری منطقی نیست و شهرداری به هیچ وجه اجازه نخواهد داد در این مساله حقوق شهروندان با خدشه مواجه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb59b0.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما