دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 69977
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت فوتبال قم

شروع مقتدرانه دختران فوتسالیست قم در لیگ جوانان کشور

قم نيوز : دبیر هیئت فوتبال استان قم از شروع مقتدرانه دختران فوتسالیست قم در لیگ جوانان کشور خبر داد.
شروع مقتدرانه دختران فوتسالیست قم در لیگ جوانان کشور
شروع مقتدرانه دختران فوتسالیست قم در لیگ جوانان کشور
به گزارش قم نیوز علی احمدی اظهار داشت: تیم فوتسال سیاه جامگان قم که در مسابقات فوتسال دسته اول جوانان دختر کشور شرکت کرده است کار خود را در این مسابقات با کسب ۲ پیروزی پیاپی آغاز کرد.

وی افزود: این تیم که با هدایت الهام باباطاهری از مربیان فعال فوتسال قم روانه مسابقات دسته اول جوانان کشور شده توانست در نخستین دیدار خود تیم هیئت زرند کرمان را ۶ بر ۲ شکست دهد و نخستین ۳ امتیاز را از آن خود کند تا با خیالی آسوده در انتظار مسابقات آتی باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: دومین مسابقه تیم سیاه جامگان قم روز یکشنبه برابر تیم نود اسپورت یزد برگزار شد که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده قم خاتمه یافت و تیم سیاه جامگان قم را در موقعیت بالای جدول قرار داد به طوری که سیاه جامگان از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

احمدی بیان داشت: مسابقات لیگ جوانان دختر کشور از امسال برای اولین بار در ۳ دسته برتر، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود و تیم فوتسال دختران قم با توجه به نتایج سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور در دسته اول قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: سومین مسابقه تیم سیاه جامگان قم برابر تیم هیئت فوتبال بجنورد برگزار می‌شود ضمن این که استان قم در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور نیز دارای تیم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqwn-.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما