سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 70005
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده انتظامی استان قم:

رسانه‌ها بخشی از خانواده بزرگ نیروی انتظامی هستند

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: رسانه‌ها فرزندخوانده نیستند بلکه جزوی از بدنه و خانواده بزرگ نیروی انتظامی هستند.
رسانه‌ها بخشی از خانواده بزرگ نیروی انتظامی هستند
رسانه‌ها بخشی از خانواده بزرگ نیروی انتظامی هستند
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی قبل از ظهر سه‌شنبه رسانه‌ها را کارگاهی آموزشی برای مسئولان توصیف کرد که می‌توانند موضوعات بسیاری را از آنها برداشت کرده و برای بهبود عملکرد خود به کاربگیرند.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه اولویت کاری خود در قم را بر مسائل فرهنگی قرار داده است، افزود: بخش دوم کار ما اقدامات عملیاتی است که شاید ۳۰ درصد از مأموریت ما را تشکیل بدهد و هر چه در امور فرهنگی بهتر عمل کنیم در این بخش کار کمتری خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: اگر کار فرهنگی جدی گرفته نشود و اگر به آموزش و ارشاد آنگونه که باید توجه نکنیم، در بخش عملیاتی دردسرهای بیشتری خواهیم داشت.

فرهنگ‌سازی در اولویت است

وی با بیان اینکه برای ما فرهنگ‌سازی در اولویت است، گفت: در ابتدای راه تیم‌هایی تشکیل دادیم تا به مساجد رفته و به مردم آگاهی‌های انتظامی بدهند تا کلاه‌برداری و سوء استفاده‌هایی که به دلیل عدم آگاهی مردم صورت می‌گیرد کاهش یابد.

سردار آقاخانی با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار نیروی انتظامی افزود: پس از آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی باید آن عده‌ای را که در مسیر قرار نگرفته و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، با شمشیر قانون اصلاح کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقاط کور را می‌بینند و می‌توانند به نیروی انتظامی کمک کنند، اظهار داشت: تمام اخبار و اطلاعات و تحلیل‌های رسانه‌ای توسط نیروی انتظامی رصد و در اتاق‌های اندیشه ورزی راجع آن بحث می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه ما رسانه را فرزندخوانده نمی‌دانیم بلکه آنها را از بدنه نیروی انتظامی می‌دانیم، گفت: من معتقدم در حوادثی که در قم اتفاق می‌افتد اولین خبر را باید خود ما به رسانه‌ها بدهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbsgbz.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما