کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير امور قراردادها و پيمانهای شهردرای قم خبر داد:

اطلاع‌رسانی معاملات عمده شهرداری قم از طریق درگاه اینترنتی و شبکه‌های مجازی

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 18 مهر 1397 ساعت 17:01

مدير امور قراردادها و پيمانهای شهرداری قم از اطلاع‌رسانی آگهی معاملات عمده شهرداری قم از طریق درگاه اینترنتی و شبکه‌های مجازی شهرداری قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز حامد یاوری‌فر با اشاره به انجام معاملات عمده شهرداری قم شامل مناقصات، مزایدات، فراخوان‌ها و حراج‌ها عنوان کرد: این معاملات در حوزه‌های مختلف املاک و دارائی‌ها، شهرسازی و معماری، امور خدمات شهری و همچنین امور حوزه حمل و نقل و ترافیک و ... صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه طبق قانون اطلاع‌رسانی این معاملات بایستی در روزنامه‌های کثیرالانتشار صورت پذیرد اضافه کرد: به منظور آگاهی بیشتر فعالان حوزه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی بهتر این دست معاملات، با هماهنگی صورت گرفته علاوه بر درج آگهی این معاملات در درگاه الکترونیکی امور پیمان‌ها و پرتال شهرداری قم، در شبکه‌های مجازی رسمی شهرداری قم نیز منتشر شده و به آگاهی عمومی رسانده می‌گردد.

مدير امور قراردادها و پيمانهای شهرداری قم نشانی اینترنتی درگاه الکترونیکی امور پیمان‌ها در پرتال شهرداری قم را Peyman.Qom.ir معرفی کرد و گفت: اسناد و سایر اطلاعات معاملات نیز از طریق این درگاه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: کانال اطلاع‌رسانی رسمی شهرداری قم "شهر من" در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shahreman_Qom نیز از این پس آگهی معاملات عمده شهرداری قم را منتشر خواهد کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 70038

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70038/اطلاع-رسانی-معاملات-عمده-شهرداری-قم-طریق-درگاه-اینترنتی-شبکه-های-مجازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir