چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 70050
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم انجام مي‌شود

جدال فوتساليست‌هاي قم با قعرنشين ليگ ايران

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم الماس شهر قم در ديداري حساس از پنجمين هفته رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به مصاف تيم صدراي شيراز مي‌روند.
جدال فوتساليست‌هاي قم با قعرنشين ليگ ايران
جدال فوتساليست‌هاي قم با قعرنشين ليگ ايران
به گزارش قم نیوز از آخرین رویارویی یک نماینده فوتسال قم با تیم با سابقه صدرای شیراز سال‌ها می‌گذرد زیرا این تیم که از با سابقه‌های لیگ برتر فوتسال ایران است اواخر دهه 1380 به دنبال سقوط به دسته پائین‌تر و مواجهه با مشکلات مالی از فوتسال ایران کنار رفت.

حالا بعد از سال‌ها شیرازی‌ها به لیگ دسته اول فوتسال ایران آمده‌اند تا بار دیگر لیگ برتری شوند اما این تیم هم اکنون در جدول 9 تیمی گروه نخست مسابقات آخرین رتبه را با کمترین امتیاز در اختیار دارند و این هفته برابر نماینده فوتسال قم به دنبال اعاده حیثیت هستند، کاری که البته قمی‌ها هم در شیراز قصد انجام آن را دارند.

در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال تیم الماس شهر قم از سه بازی خود دو امتیاز اندوخته و در مکان هشتم است، در حالی که تیم صدرای شیراز با یک امتیاز جایگاه نهم و آخر جدول را در اختیار دارد و بازی هفته پنجم آنها به همین دلیل از حساسیت بالایی برخوردار است.

حریفان این دو تیم در گروه نخست، تیم‌های شهرداری رشت، خالص‌سازان زنجان، هپلکس رضوی مشهد، نام‌آوران رسالت مازندران، هایپر شهر شاهین‌شهر، نفت امیدیه و پاس ناجا هستند و مسابقه نمایندگان قم و شیراز از ساعت 16 روز جمعه 20 مهر ماه در شیراز برگزار می‌شود.

الماس شهر قم بعد از استراحت در هفته اول بازی‌های این لیگ، نخستین بازی این فصل را در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم هپلکس رضوی مشهد بود و با تساوی سه بر سه به کار خود پایان داد، در هفته سوم با نتیجه سه بر صفر به پاس ناجا باخت و در هفته چهارم با تساوی یک بر یک در خانه مقابل تیم صدرنشین گروه نخست یعنی شهرداری رشت متوقف شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbggbz.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما