پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 70059
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان 10 هفته رقابت

آپكو پارس قم قهرمان ليگ فوتسال جوانان شد

قم نيوز : تيم فوتسال جوانان آپكو پارس قم بالاتر از ديگر رقباي خود به مقام قهرماني رقابت‌هاي ليگ فوتسال جوانان سال 1397 دست پيدا كرد.
آپكو پارس قم قهرمان ليگ فوتسال جوانان شد
آپكو پارس قم قهرمان ليگ فوتسال جوانان شد
به گزارش قم نیوز امسال در مسابقات باشگاهی لیگ فوتسال جوانان 6 تیم حضور داشتند که بازی‌های خود را طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال به شکل رفت و برگشت در مدت 10 هفته به میزبانی سالن ورزشی دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار کردند.

در این فصل تیم‌های میلاد نور، ذاکر، آرش، مهدی‌یار، مرصاد و آپکو پارس قم حضور داشتند که سرانجام تیم فوتسال جوانان آپکو پارس دیگر رقبا را جا گذاشت و بالاتر از تمامی آنها با اختلاف امتیاز بسیار زیاد عنوان نخست و مقام قهرمانی لیگ سال 1397 را به خود اختصاص داد.

فوتسالیست‌های تیم جوانان آپکو پارس قم در حالی به این موفقیت دست یافتند که دیدار هفته پایانی آنها برابر تیم مهدی‌یار یک مسابقه کاملا تشریفاتی بود و این تیم با سه گل نتیجه را واگذار کرد اما این نتیجه در قهرمانی آنها تاثیر منفی نداشت، ضمن اینکه تیم مرصاد رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

در هفته پایانی این بازی‌ها تیم مرصاد با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد تیم میلاد نور قعرنشین گذشت و فوتسالیست‌های آرش و ذاکر نیز در دیگر دیدار هفته دهم به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها رضایت دادند تا تیم‌های آپکو پارس قم، مرصاد و مهدی‌یار رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

در رده‌بندی نهایی این فصل، تیم جوانان آپکو پارس قم با کسب هفت برد، یک تساوی، دو باخت، 27 گل زده، 10 گل خورده و 22 امتیاز قهرمان شد، تیم مرصاد با 15 امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در مکان دوم جای گرفت و مهدی‌یار با 15 امتیاز و تفاضل گل مثبت سه سوم شد، ضمن اینکه تیم‌های آرش با 14 امتیاز، ذاکر با 12 امتیاز و میلاد نور با 6 امتیاز چهارم تا ششم شدند و آپکو پارس نمایندگی قم در فصل جدید فوتسال جوانان ایران را کسب کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcaown0.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما