پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 70071
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري ليگ فوتسال رده‌های پايه در قم

قم نيوز : مسابقات فصل 1397 ليگ فوتسال رده‌های سني پايه با حضور فوتساليست‌های دو رده سنی زير 13 و 14 سال در قم برگزار می شود.
برگزاري ليگ فوتسال رده‌های پايه در قم / سفر سرمربي تيم ملی به قم
برگزاري ليگ فوتسال رده‌های پايه در قم / سفر سرمربي تيم ملی به قم
به گزارش قم نیوز کمیته فوتسال به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری دوره جدید رقابت‌های لیگ فوتسال رده‌های سنی پایه جلسه‌ای با حضور مسوولان تیم‌های شرکت کننده در هیات فوتبال قم برگزار کرد و شیوه اجرای این لیگ مورد بررسی قرار گرفت.

مسابقات فصل 1397 لیگ فوتسال رده‌های سنی پایه باشگاه‌های قم در حالی برگزار می‌شود که کمیته فوتسال قصد دارد تیم منتخبی متشکل از بازیکنان شاخص تیم‌های حاضر در این دوره به منظور حضور در نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده‌های سنی زیر ۱۳ و ۱۴ سال تشکیل دهد.

خبر دیگر از فوتسال به برنامه‌ریزی کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم برای برگزاری دوره دانش‌افزایی ویژه آقایان و بانوان در قم اختصاص دارد، دوره‌ای که با هدف افزایش و توسعه کیفی مربیگری فوتسال و تحول در آموزش این رشته جذاب در استان فوتسال‌خیز قم برگزار می‌شود.

به همین منظور کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم از تمامی مربیان و فعالان آموزشی فوتسال و علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی یک روزه برای ثبت‌نام دعوت کرده تا نسبت به افزایش سطح فنی خود و توسعه علمی فوتسال قم گام‌های موثری بردارند.

این دوره آموزشی روز دوشنبه بیست و سوم مهر ماه از ساعت هشت صبح در سالن آموزشی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و نکته قابل توجه این است که مسوولیت تدریس در این دوره را سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران بر عهده دارد.

مربیان شرکت کننده در حالی زیر نظر سرمربی موفق تیم ملی ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا آموزش‌های مربیگری این رشته جذاب و پرطرفدار را فرا می‌گیرند که حضور تمامی آنها در این دوره الزامی شده، اسامی شرکت کنندگان برای اعتبارسنجی مدارک AFC فوتسال آنها به فدراسیون ارسال می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcez78f.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما