يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : 70118
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

درخواست کمک مسلمانان آمریکا از مردم برای بازسازی مسجد تخریب شده در طوفان مایکل

قم نيوز : مسلمانان آمریکا برای بازسازی و تعمیر مسجد، مدرسه اسلامی و دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی در شهر پاناما در فلوریدا که توسط طوفان مایکل خسارات زیادی را متحمل شده، از مردم کمک خواستند.
درخواست کمک مسلمانان آمریکا از مردم برای بازسازی مسجد تخریب شده در طوفان مایکل
درخواست کمک مسلمانان آمریکا از مردم برای بازسازی مسجد تخریب شده در طوفان مایکل
به گزارش قم نیوز در پی خرابی های ناشی از طوفان مایکل در ایالت فلوریدای آمریکا، مسلمانان آمریکایی از مردم برای بازسازی مسجد، مدرسه اسلامی و دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در فلوریدا شهر پاناما در این ایالت از مردم تقاضای کمک کردند.

حسن شبلی ایجادکننده کمپین کمک رسانی در سایت کمک رسانی نوشت: طوفان مایکل بزرگترین طوفانی است که تاکنون در فلوریدا به وقوع پیوسته است و همچنین قوی ترین طوفانی است که از زمان طوفان اندرو در سال 1992 منجر به ریزش زمین در قاره آمریکا شده است.

وی افزود: سقف مسجد شهر پاناما تخریب شده که منجر به وارد آمدن هزاران دلار خسارت به آن شده است. من هم اکنون قادر نیستیم با کارمندان شورای کایر که خارج از محل کارشان فعالیت دارند یا مسجد ارتباط برقرار کنیم.

شبلی و دیگر اعضای فدراسیون مسلمانان فلوریدای جنوبی مردم را به کمک برای بازسازی مسجد تخریب شده و همکاری با اعضای جامعه تشویق کرده و اعلام کردند: ما به کمک شما برای بازسازی نیازمندیم. کمک های مالی برای تعمیر مسجد مورد استفاده قرار خواهند گرفت و ما همچنین نیازمند بودجه برای تعمیرات در دفتر شورا و مدرسه اسلامی در شهر پاناما هستیم. به علاوه اگر کمک های مالی اضافه بیاید از آن برای ساخت و ساز و کمک به دیگر اعضای جامعه استفاده می کنیم.

 

طوفان مایکل پس از درنوردیدن فلوریدا با شدت کمتر به سوی ایالت جورجیا حرکت می کند. مرکز ملی طوفان های آمریکا، تندباد مایکل را پرقدرت ترین طوفان ۸۰ سال گذشته در ایالت فلوریدا و سومین طوفان بزرگی توصیف کرده که تاکنون خاک ایالات متحده را در نوردیده است. سرعت کانون این تندباد کم سابقه عصر سه شنبه به حداکثر ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت رسید. طوفان مایکل در مسیر خود خانه های ساحلی، درختان و تاسیسات شهری را ویران کرد. برق بیش از ۱۹۲هزار واحد مسکونی و تجاری قطع شده و سیل در خیابان ها به راه افتاده است و حداقل منجر به مرگ 6 تن شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7q9u.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما