يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 70129
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

اصلاح الگوی کاشت تقاطع سه راهی خرمشهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: عملیات بازطراحی و اصلاح الگوی کاشت تقاطع سه راهی خرمشهر با رویکرد افزایش گونه‌ها درختی و درختچه‌ای و کاهش عرصه چمن‌کاری در دستور کار قرار گرفت و طراحی آن آغاز شده است.
اصلاح الگوی کاشت تقاطع سه راهی خرمشهر/افزایش درختکاری در ورودی جاده اراک
اصلاح الگوی کاشت تقاطع سه راهی خرمشهر/افزایش درختکاری در ورودی جاده اراک
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اجرای پروژه توسعه فضای سبز و درختکاری و بهسازی فضای سبز ورودی شهر قم از سمت جاده اراک، اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه فضای سبز و اصلاح وضعیت بصری مبادی ورودی شهر قم از اولویت‌های کاری فضای سبز است و از طرف دیگر اهمیت توسعه فضای سبز پیرامونی شهر و توسعه کمربند سبز این پروژه در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز علاوه بر افزایش سرانه سبز در کنترل گرد و غبار مخصوصا در جهت بادهای غالب شهر قم نقش مهمی ایفا می‌کند، تصریح کرد: بهسازی فضای سبز موجود و افزایش درختکاری عرصه‌ها در پروژه‌های سال جاری پیش‌بینی شده بود و در نخستین قدم عملیات بازطراحی و اصلاح الگوی کاشت تقاطع سه راهی خرمشهر با رویکرد افزایش گونه‌ها درختی و درختچه‌ای و کاهش عرصه چمن‌کاری در دستور کار قرار گرفت و طراحی آن آغاز شد.

جوادیان بیان کرد: همزمان پروژه توسعه و بهسازی درختکاری حاشیه جاده اراک به همراه توسعه شبکه آب و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در برنامه کاری قرار گرفت و اسناد آن تهیه شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی اذعان کرد: تلاش ما بر این است تا با توسعه سیستم آبیاری تحت فشار و افزایش بهره‌وری و راندمان آبیاری امکان درختکاری عرصه بیشتری فراهم شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3zay.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما