سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 70197
منبع : خبرگزاری مهر
لیگ برتر فوتبال جوانان کشور؛

تیم جوانان صبای قم در خانه مغلوب فولاد شد

قم نيوز : تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در خانه برابر فولاد خوزستان مغلوب شد.
تیم جوانان صبای قم در خانه مغلوب فولاد شد
تیم جوانان صبای قم در خانه مغلوب فولاد شد
به گزارش قم نیوز هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور غروب دوشنبه به پایان رسید و تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند نزولی خود در خانه برابر حریفش بازنده شد تا همچنان در انتهای جدول باقی بماند.

تیم جوانان صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم فولاد خوزستان بود و در روزی که شایسته باخت نبود و عملکرد قابل قبولی ارائه کرد در نهایت ۲ بر یک برابر حریف قدرتمند خود نتیجه را واگذار کرد.

در این بازی سید حسن پیغمبر زاده از روی یک ضربه ایستگاهی برای صبای قم گلزنی کرد اما در حالی که صبا بازی را در اختیار داشت روی یک گل به خودی در دقایق پایانی مسابقه در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

این شکست، چهارمین باخت تیم جوانان صبای قم در فصل جدید لیگ برتر جوانان بود و صبا را در امتیاز ۴ نگاه داشت تا این تیم نتواند از انتهای جدول جدا شود البته فاصله تیم‌های حاضر در جدول لیگ جوانان بسیار نزدیک است و این فاصله غیر قابل جبران نیست.

تیم جوانان صبای قم تنها برد خود از ابتدای فصل را از جدال خانگی برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر به دست آورده است و یک تساوی برابر تیم ستارگان گرگان در زمین حریف دارد و ۴ بازی دیگر خود را به نفت اهواز، مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان واگذار کرده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcd5f05.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما