سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 70210
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی: وحدت داخلی بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه ضعف در عرصه اقتصاد زمینه نفوذ دشمن را مهیا می کند تاکید کرد: باید در برابر دشمنان خارجی و همچنین ایادی داخلی آنان وحدت و انسجام داشته و راه های نفوذ ایشان را ببندیم.
وحدت داخلی بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است
وحدت داخلی بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با برخی از کارکنان وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه دشمنان از هر طریق به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند بیان کرد: یکی از مسائلی که اهل بیت(ع) نیز نسبت به آن هشدار دادند این بود که گاهی دشمن در لباس دوست ظاهر شده و برای فریب دادن در لباس حق خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئله دشمن شناسی از تاکیدات ائمه اطهار بوده است، خاطرنشان کرد: در داخل شاهد هستیم که برخی می گویند که اقتصاد اروپا و آمریکا در شرایط خوبی قرار دارد در حالی که از مشکلات داخلی و واقعیت های تلخ این جوامع ناآگاه هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید از هر اقدامی که موجب باز شدن پای دشمنان به کشور می شود، پرهیز شود، تاکید کرد: امروز دشمنان به نظام اسلامی طمع دارند و عنوان می کنند که بهترین راه برای مقابله با این نظام مسائل اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه ضعف در عرصه اقتصاد زمینه نفوذ دشمن را مهیا می کند تاکید کرد: باید در برابر دشمنان خارجی و همچنین ایادی داخلی آنان وحدت و انسجام داشته و راه های نفوذ ایشان را ببندیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه با وحدت یکپارچه در جامعه اسلامی توطئه های دشمنان ناکام می ماند، یادآور شد: باید اتحاد بین دولتمردان، مسؤولان و مردم هرچه بیشتر تقویت شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjy8ea.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما