سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 70221
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد

آغاز ثبت‌نام دومین دوره آموزشی شهروندی پرورش گل و گیاه و فضای سبز

قم نيوز : مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: پیش ثبت نام دوره آموزشی شهروندی پرورش گل و گیاه و فضای سبز از امروز آغاز شده و تا ٣ آبان ماه ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام دومین دوره آموزشی شهروندی پرورش گل و گیاه و فضای سبز
آغاز ثبت‌نام دومین دوره آموزشی شهروندی پرورش گل و گیاه و فضای سبز
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان امروز با تاکید بر اهمیت جذب مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز، گفت: دومین دوره آموزش شهروندی پرورش گل و گیاه و فضای سبز همزمان با فصل پاییز آغاز شده و تا ٣ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به امضاء تفاهم نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه ای استان قم، ادامه داد: با توجه به امضای تفاهم‌نامه آموزشی، پس از پایان دوره و کسب نمرات لازم، مدرک رسمی از سوی سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای استان به داوطلبان اعطاء خواهد شد و آنها می‌توانند با سهولت بیشتری وارد بازار کار شوند.
جوادیان افزود: در این دوره بیش از ١٥ عنوان کاربردی ازجمله تکثیر و پرورش گل‌های آپارتمانی در منزل، نگهداری دیوار و بام سبز در منزل، تکثیر و پرورش گل و گیاه دارویی در منزل، کاشت و پرورش سبزیجات در منزل و آشنایی با گل‌ها و گیاهان زینتی تعریف‌شده است که با توجه به محل سکونت داوطلبین و تعداد آن‌ها نهایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این دوره‌ ها علاوه بر عناوین ذکرشده به موضوعات فرهنگ شهروندی نیز پرداخته می‌شود و هدف از برگزاری این دوره‌ها علاوه بر آموزش نگهداری و پرورش گل و گیاه و گسترش فضای سبز، افزایش سطح مشارکت شهروندان و توسعه فرهنگ شهروندی خواهد بود تا شهروندانی که در این دوره‌ها حضور پیدا می‌کنند به‌عنوان نماینده و سفیر این سازمان در نگهداری و توسعه فضای سبز مشارکت کنند.
لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را از طریق مراجعه به وب‌سایت سازمان به نشانیwww.qomparks.ir  و یا از طریق ارسال کلمه "آموزش" به سامانه ٣٠٠٠١٣٩٧ انجام دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb85bz.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما