چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 70233
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم ليگ دسته اول فوتبال صورت می گیرد

جدال اميدهاي قم با بعثت كرمانشاه / صبا بدون سرمربي

قم نيوز : اميدهاي فوتبال قم در ديداري فوق‌العاده حساس امروز بدون سرمربي با تيم بعثت كرمانشاه در رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي ايران روبه‌رو مي‌شوند.
جدال اميدهاي قم با بعثت كرمانشاه / صبا بدون سرمربي
جدال اميدهاي قم با بعثت كرمانشاه / صبا بدون سرمربي
به گزارش قم نیوز بعد از فروپاشی تیم بزرگسالان صبای قم و سقوط‌های متوالی این تیم از لیگ برتر تا دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، وضعیت تیم‌های دو رده سنی پایه صبا یعنی جوانان و امید در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی ایران به هیچ وجه مناسب نیست.

به غیر از تیم جوانان صبای قم که با نتایج ضعیف در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور ایستاده، تیم امید صبای قم نیز در لیگ دسته اول فوتبال ایران شرایط مطلوبی ندارد، به ویژه اینکه دو تیم از نظر مالی به شدت در شرایط بحرانی قرار گرفته‌اند.

امیدهای صبای قم بعد از سقوط از لیگ برتر به دسته اول فوتبال ایران، امسال با کادر فنی و بازیکنان بومی کار خود را در این سطح از رقابت‌های باشگاهی کشور آغاز کردند اما شروع آنها بسیار بد بود به طوری که صبا در دیدار خانگی هفته نخست با 6 گل به تیم مطرح سپاهان اصفهان باخت.

بعد از این باخت خبرهای ضد و نقیض زیادی از اردوی صبا به گوش رسید تا اینکه امور فنی در غیاب سرمربی تیم به مربی صبا یعنی مسعود خسروی رسید و این تیم در بازی هفته گذشته خود توانست با یک گل در ورزشگاه شهید حیدریان قم تیم سپاهان دورود را شکست داده و نخستین سه امتیاز این فصل را به دست بیاورد.

حالا نوبت به هفته پنجم مسابقات نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور رسیده و تیم امید صبای قم امروز در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی برابر تیم بعثت کرمانشاه به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که صبا در آن مصمم به کسب سه امتیاز و رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول رده‌بندی است تا با فوتبالیست‌های بومی مدعی صعود به لیگ برتر امیدهای ایران باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcexw8f.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما