پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 70278
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی:

زیارت اربعین از ابعاد مهم هویت شیعه است

قم نيوز : معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی وی با اشاره به اینکه زیارت اربعین به یکی از ابعاد هویت شیعه تبدیل شده است، گفت: اگر قیام امام حسین(ع) نبود ما شاهد شکل گیری انقلاب اسلامی نیز نبودیم تا موجب بازگشت مجدد حیات به اسلام ناب شود.
زیارت اربعین از ابعاد مهم هویت شیعه است
زیارت اربعین از ابعاد مهم هویت شیعه است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان اعزامی به اربعین که در مدرسه عالی امام کاظم به ابعاد مختلف زیارت اربعین و اهمیت حضور پرشور در این زیارت اشاره کرد و افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین(ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است و با حرکت امام حسین(ع) است که اسلام ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه زیارت اربعین به یکی از ابعاد هویت شیعه تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر قیام امام حسین(ع) نبود ما شاهد شکل گیری انقلاب اسلامی نیز نبودیم تا موجب بازگشت مجدد حیات به اسلام ناب شود.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سوگواری درباره مصایبی که برای امام حسین(ع) پیش آمد مورد سفارش و تاکید است، بیان کرد: امیدواریم که حرکت و حضور مبلغان در عتبات عالیات و در حرکت عظیم پیاده روی اربعین مقبول حضرت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سفر تبلیغی در ایام اربعین را می توان یکی از سفرهای پرخیر و برکت دانست گفت: قطعا این سفر برکات بسیاری در زندگی فردی و اجتماعی خواهد داشت.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdjx05.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما