شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 7029

مسوولين موسسه اجتهاد با استاندار قم دیدار کردند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در ديدار هيئت رئيسه موسسه اجتهاد بر لزوم حمايت و توسعه فعاليت های دينی در استان تاكيد كرد.
مسوولين موسسه اجتهاد با استاندار قم دیدار کردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسين موسی‌پور در ديدار با مسوولان موسسه اجتهاد، با تاكيد بر ضرورت توسعه فعاليت‌های فرهنگی و دينی در استان با توجه به جايگاه قم به عنوان ام‌القرای جهان تشيع و ظرفيت‌های علمی آن، اظهار داشت: در سال های اخير اقداماتی خوبی در راستای توسعه فعاليت‌های فرهنگی در استان صورت گرفته و با توجه به ظرفيت‌های شگرف استان در حوزه های علوم دينی و قرآنی بايد اين فعاليت‌ها روند روبه رشد خود را حفظ كند.

استاندار قم با اشاره به فعاليت‌های موسسه اجتهاد در استان افزود: موسسه اجتهاد به عنوان يادگاری از مرحوم آيت‌الله احمدی‌ فقيه يزدی برنامه‌ريزی مناسبی در آشناسازی طلاب و روحانيون با مبانی اجتهاد در همه ابعاد علوم قرآنی و اسلامی داشته است.

همچنين در اين جلسه مسوولان موسسه اجتهاد گزارشی از برنامه‌های آموزشی و فعاليت‌های اين موسسه در استان ارائه كردند.

گفتنی است، موسسه اجتهاد قم با برگزاری دوره های كارشناسی معارف قرآن كريم، تربيت معلم قرآن، علوم قرآن و حديث و كارشناسی ناپيوسته آموزش دينی عربی و تربيت معلم قرآن در حال تربيت نيروهای توانمند دينی برای تبليغ معارف اسلام در جامعه است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.8eafuqeyhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما