پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 70290
منبع : خبرگزاری تسنیم

طلبه مدافع نوامیس در قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت

قم نيوز : حجت‌الاسلام محمودی استاد حوزه و دانشگاه درحالی‌که از یک خانم مورد تعرض قرار گرفته دفاع می‌کرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
طلبه مدافع نوامیس در قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت
طلبه مدافع نوامیس در قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسین محمودی به تشریح این واقعه پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته در حدود ساعت دو بعدازظهر هنگامی‌که پس از خرید از یک فروشگاه با دختر کوچک خود به صورت پیاده از  خیابان آیت‌الله صدوقی می‌گذشتم به قسمت خاکی و خلوتی رسیدیم که متوجه صدای یک خانم شدم که در خیابان فریاد می‌زد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: وقتی به آن منطقه نزدیک شدم مشاهده کردم که این خانم با یک جوان حدوداً 26 ساله در حال مشاجره است و در همین حال این خانم یک سنگ برداشت و به سمت مرد جوان پرتاب کرد، از سخنانی که زن می‌گفت متوجه شدم مردم جوان از خلوتی ظهر سوءاستفاده و به این خانم تعرض کرده و تنها به‌صورت لفظی مزاحم وی نشده است.

وی بیان کرد: وقتی این صحنه را مشاهده کردم به سمت مرد جوان رفتم و به او گفتم که چرا مزاحم این خانم شده است، مرد جوان درحالی‌که به وی نزدیک شده بودم و انتظار برخورد فیزیکی با او نداشتم به من گفت که به بنده ربطی ندارد و ناگهان به صورت من سیلی محکمی زد و من به زمین افتادم، سپس چوب قطوری از زمین برداشت و با آن چوب محکم به دست من زد که دست بنده شکست.

محمودی ادامه داد: مرد جوان پس‌ازاینکه با چوب به دست من کوبید فرار کرد و سپس دو نفر به سمت من آمدند تا به من کمک کنند، در همین حال نیز دخترم در کنار آن خانم بود و داشت گریه می‌کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سؤال که آیا با فرد ضارب برخورد قضایی و انتظامی صورت گرفته است گفت: ازآنجایی‌که فرد پس از ضرب و شتم من فرار کرد در همان لحظه امکان دستگیری وی نبود اما امروز به فروشگاه‌های آن منطقه مراجعه می‌کنم تا درصورتی‌که فیلمی از آن جوان در دوربین‌های فروشگاه وجود داشته باشد مراحل شکایت خود را از مراجع انتظامی پیگیری کنم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvinq.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما