پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 70294
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تبیین درست انقلاب کشور را از شرایط پرمخاطره امروز عبور می‌دهد

قم نيوز : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در صورتی که به مساله تبیین انقلاب توجه ویژه کنیم از گردنه پرمخاطره امروز عبور کرده و موفق می‌شویم.
تبیین درست انقلاب کشور را از شرایط پرمخاطره امروز عبور می‌دهد
تبیین درست انقلاب کشور را از شرایط پرمخاطره امروز عبور می‌دهد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز در دیدار آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه امروز موضوع انقلاب اسلامی و تبیین آن مساله‌ای بسیار مهم است اظهار کرد: در صورتی که به مساله تبیین انقلاب توجه ویژه کنیم از گردنه پرمخاطره امروز عبور کرده و موفق می‌شویم.

وی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در خصوص فلسفه وجودی سازمان تبلیغات گفت: ایشان فلسفه سازمان تبلیغات را تبیین اسلام انقلابی می‌دانند و به همین خاطر در راستای تبیین اسلام انقلابی نقش و وظیفه مهمی بر دوش داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات به اندازه کافی از ظرفیت‌های حوزه استفاده نکرده‌ است افزود: به خصوص این وضعیت در موضوع استفاده از ظرفیت حوزه انقلابی بیشتر نمایان است و با توجه به اینکه در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی نشده باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص نحوه تخریب اسلام انقلابی و اینکه هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه چهره‌های شاخص انقلاب از سوی دشمن پیگیری می‌شود گفت: سازمان تبلیغات در دفاع از تفکر اسلام ناب وظیفه مهمی را به عهده داشته و باید همگان در این زمینه خوب عمل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba5bz.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما