جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 70329
منبع : خبرگزاری فارس
در بیانیه ائمه جمعه قم مطرح شد

برخورد قاطع با عامل ضرب و شتم روحانی ناهی از منکر

قم نيوز : در پی مضروب شدن یکی از روحانیون در پی امر به معروف و نهی از منکر ائمه جمعه قم با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه این طلبه متعهد و غیور، از عوامل انتظامی و قضایی استان قم خواستند نسبت به شناسایی این فرد شرور و متخلف اقدام عاجل به عمل آمده و ضمن برخوردی قاطعانه اجازه تکرار چنین حوادثی را ندهند.
برخورد قاطع با عامل ضرب و شتم روحانی ناهی از منکر
برخورد قاطع با عامل ضرب و شتم روحانی ناهی از منکر
به گزارش قم نیوز در بیانیه صادر شده که به امضای آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی و آیت الله اعرافی رسیده آمده است: خبر حمله وحشیانه ، ضرب و شتم  و مجروحیت روحانی مظلومی که به نیت دفاع از نوامیس جامعه اسلامی در نهایت شجاعت به نهی از منکر پرداخته بود موجب نهایت اندوه و تالم  اینجانبان و مردم  شریف شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گردید.

در این بیانیه تاکید شده است: مبرهن است که دو فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر که هر دو جزء فروع ده‌گانه دین مبین اسلام می‌باشند، آنچنان جایگاه ارزشمندی در شرع مقدس اسلام دارند که آیات بسیاری از کتاب مقدس الهی با الفاظ و عبارات مختلف در خصوص آن‌ها نازل گردیده است و عمل به آنها وظیفه هر فرد مسلمان و متعهدی است.

 
در این بیانیه تصریح شده است: تاسف بار است که هر از چند گاه خبری از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر شنیده می شود و با وجود قوانین متقن و محکم باز هم شاهد تکرار چنین حوادثی خصوصا جسارت به کسوت مقدس روحانیت هستیم.
در این بیانیه آمده است: امامان جمعه قم ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه این طلبه متعهد و غیور، از عوامل انتظامی و قضائی استان قم انتظار دارند هر چه سریع تر نسبت به شناسایی این فرد شرور و متخلف اقدام عاجل به عمل آمده و ضمن برخوردی قاطعانه اجازه تکرار چنین حوادثی را ندهند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoen0.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما