شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 70333
منبع : خبرگزاری فارس
در بخش كوميته صورت گرفت

قمي‌ها در جمع برترين‌هاي سوپر ليگ كاراته ايران

قم نيوز : نمايندگان استان قم در پايان ديدارهاي هفته نخست سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور در جمع برترين‌هاي اين مسابقات قرار گرفتند.
جمع برترين‌هاي سوپر ليگ كاراته ايران
جمع برترين‌هاي سوپر ليگ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال کاراته قم مسابقات مهمی همچون مراحل مختلف لیگ جهانی کاراته‌وان، پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را تجربه کرده، میدان مهمی مانند رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا هنوز باقی مانده است.

با این حال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های ایران در حالی برگزار می‌شود که دو تیم پاس و انقلاب به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها حضور دارند و استعدادها همراه با چهره‌های مطرح کاراته قم در بخش کومیته با حریفان خود پیکار می‌کنند.

این در حالی است که تیم‌ها در دو گروه مسابقات سوپر لیگ را برگزار می‌کنند و در هفته نخست تعداد 6 مسابقه به میزبانی سالن غدیر تهران به انجام رسید که در گروه نخست تیم دانشگاه آزاد اسلامی و در گروه دوم تیم رعد پدافند هوایی ارتش صدرنشین جدول رده‌بندی شدند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم پاس قم با نتیجه 19 بر یک از سد آوای‌رزم عبور کرد و در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاد، اما در گروه دوم تیم انقلاب قم در نخستین رقابت خود با حساب 14 بر 10 به تیم عقاب بروجرد باخت و در مسابقه دوم با نتیجه 18 بر 6 مغلوب تیم هیات کاراته گیلان شد تا بین سه تیم برتر جدول قرار نگیرد، جدولی که در آن تیم‌های رعد پدافند هوایی ارتش، هیات کاراته گیلان و آذر پینار تبریز اول تا سوم هستند.

بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های هفته نخست سوپر لیگ کاراته ایران، برترین‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته معرفی شدند که بر اساس آن عنوان مربی برتر هفته به ابوالقاسم پایدار از تیم پاس قم اختصاص یافت، ضمن اینکه محمد شایگان کاراته‌کای ملی‌پوش تیم انقلاب قم بهترین مبارز هفته نخست مسابقات سوپر لیگ شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfmmde.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما