شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 70342
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ دسته اول

3 امتياز الماس قم به سرقت رفت

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم الماس شهر قم سه امتياز سومين بازي خانگي خود از فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را به سادگي تقديم نفت اميديه كردند.
3 امتياز الماس قم به سرقت رفت
3 امتياز الماس قم به سرقت رفت
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته ششم از دور رفت مرحله مقدماتی فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه با انجام هشت بازی برگزار شد و نماینده قم در دیداری خانگی به نخستین باخت خود در مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال تن داد.

البته فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم پیش از این طعم باخت در فصل جاری لیگ دسته اول را چشیده بودند، باختی که در هفته دوم بازی‌ها در میهمانی تیم پاس ناجا برای آنها رقم خورد و نماینده قم با کادر فنی سابق خود که در راس آن بهرام وفایی حضور داشت با نتیجه سه بر صفر به حریف خود باخت.

بعد از هفته چهارم کادر فنی تیم فوتسال الماس شهر قم تغییر کرد و این تیم با کنار گذاشتن بهرام وفایی، یک مربی جدید و با تجربه‌تر به نام سیدوحید غیاثی را به راس کادر فنی خود آورد تا با این مربی در هفته پنجم به نخستین پیروزی خود در مقابل تیم صدرای شیراز دست یابد.

در حالی که انتظار می‌رفت روند پیشرفت تیم فوتسال الماس شهر قم در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران ادامه یابد اما این تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در بازی خانگی مقابل تیم نفت امیدیه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

شاگردان سیدوحید غیاثی که بعد از پیروزی در هفته پنجم بازی‌‌ها از رتبه هشتم به مکان ششم جدول رده‌بندی گروه نخست صعود کرده بودند، با این باخت بار دیگر موقعیت خود را در جمع تیم‌های انتهای جدول این گروه به خطر انداختند و کارشان برای کسب مجوز حضور در مرحله نهایی سخت‌تر از گذشته شد.

این هفته در گروه نخست تیم‌ خالص‌سازان زنجان سه بر دو هایپر شهر شاهین شهر را برد، پاس ناجا البرز با شهرداری رشت دو بر دو مساوی کرد، هبلکس رضوی مشهد سه بر یک صدرای شیراز را مغلوب کرد و الماس شهر قم بعد از تساوی با تیم‌های هبلکس رضوی مشهد و شهرداری رشت، شکست مقابل پاس ناجا و پیروزی برابر صدرا، به دومین باخت خود در این فصل تن داد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcf0mde.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما