شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 70344
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

هزینه 20 میلیارد تومانی شهرداری برای ایمن‌سازی پارک‌های قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 95 بالغ بر 10 میلیارد تومان و در ادامه از سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان هزینه کردیم و امسال نیز 4 میلیارد تومان در زمینه ایمن‌سازی هزینه می‌کنیم که مجموعا 20 میلیارد تومان می‌شود.
هزینه 20 میلیارد تومانی شهرداری برای ایمن‌سازی پارک‌های قم
هزینه 20 میلیارد تومانی شهرداری برای ایمن‌سازی پارک‌های قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به پروژه استانداردسازی و ایمن‌سازی تاسیسات برقی شهر، گفت: در سال 95 بالغ بر 10 میلیارد تومان و در ادامه از سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان هزینه کردیم و امسال نیز 4 میلیارد تومان در زمینه ایمن‌سازی هزینه می‌کنیم که مجموعا 20 میلیارد تومان می‌شود.
جوادیان با تاکید بر اینکه هیچ بوستان غیر ایمنی در شهر قم وجود ندارد، تصریح کرد: 327 بوستان در شهر قم وجود دارد و 4 میلیارد تومانی که امسال اختصاص گرفته برای استاندارد سازی روشنایی‌ها است.
وی با تاکید بر اینکه 60 درصد ایمن‌سازی آبنماهای شهر انجام شده است، اظهار کرد: بسیاری از آبنماها سال‌های گذشته از کار افتاده بود که هم‌ اکنون فعال شده است.
جوادیان با اشاره به ایمن‌سازی و استانداردسازی کامل زمین‌های بازی کودکان در سال 96 خاطرنشان کرد: کلیه وسایلی که در این زمینه خریداری می‌شود مورد تایید سازمان استاندارد بوده و به همین خاطر سازمان برتر از نظر استاندارد انتخاب شدیم.
وی با اشاره به همکاری مطلوب سازمان پارک‌ها با سازمان استاندارد افزود: روش کاری به گونه‌ای است که بخشی از مبالغ پیمانکاران پرداخت می‌شود و تا استاندارد ارائه نشود باقی مبلغ پرداخت نمی‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkxnq.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما