شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 70359
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی: کشتار مردم بی گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید هیاهوهای امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار دنبال می‌شود را از مصادیق فتنه برشمرد و گفت: امروز شاهد کشتار مردم بی گناه در یمن از سوی آل سعود هستیم و این اقدامات از مصادیق بارز فتنه است.
کشتار مردم بی گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه است
کشتار مردم بی گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه است
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) درباره فتنه اظهار کرد: ایشان از فتنه به عنوان عملی برای مخالفت با دین، ارزش های دینی و حق یاد کرده و عنوان فرموده اند که فتنه موجب ممزوج شدن حق و باطل شده و گرفتار شدن مردم در مسائلی مخالف ارزش های دینی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شاهد شکل گیری فتنه های مختلف از سوی مستکبران و دشمنان دین هستیم تاکید کرد: مهمترین عنصر در مقابله با فتنه تفکر، تدبر و داشتن بصیرت لازم در برابر جریان های فتنه است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در فتنه به دلیل ممزوج شدن حق و باطل موجب فرد از قرآن و مبانی دینی دور می‌شود، یادآور شد: مهمترین عامل برای مقابله با فتنه افزایش آگاهی های لازم به مردم و شناخت ایشان نسبت به فتنه است.

وی هیاهوهای امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار دنبال می‌شود را از مصادیق فتنه برشمرد و گفت: امروز شاهد کشتار مردم بی گناه در یمن از سوی آل سعود هستیم و این اقدامات از مصادیق بارز فتنه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdns05.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما