شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : 70360
منبع : خبرگزاری فارس

‌آیت‌الله علوی گرگانی: خانواده و مدرسه از هم فاصله نگیرند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت بهره گیری از آموزه های دینی و سیره اخلاقی اهل بیت(ع) در تربیت فرزندان بیان کرد: اگر بتوانیم در مبانی تربیتی خود به علوم دینی و فرمایشات اهل بیت(ع) تکیه کنیم قطعا جامعه ای سعادتمند خواهیم داشت.
بهره گیری از مبانی دینی در تربیت فرزندان/خانواده و مدرسه از هم فاصله نگیرند
بهره گیری از مبانی دینی در تربیت فرزندان/خانواده و مدرسه از هم فاصله نگیرند
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه بهترین دستورالعمل زندگی در قرآن کریم و فرمایشات اهل بیت(ع) اعلام شده است، بیان کرد: باید ارتباط دو محیط مهم خانواده و مدرسه هرچی بیشتر تقویت شود.

وی بیان کرد: اگر ارتباط بین خانه و مدرسه در امر تربیت فرزندان به شکل مطلوب رقم بخورد قطعا در امر به تربیت صحیح فرزندان موفقیت های بیشتری حاصل شده و فرزندانی صالح ره جامعه تحویل داده خواهند شد.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت بهره گیری از آموزه های دینی و سیره اخلاقی اهل بیت(ع) در تربیت فرزندان بیان کرد: اگر بتوانیم در مبانی تربیتی خود به علوم دینی و فرمایشات اهل بیت(ع) تکیه کنیم قطعا جامعه ای سعادتمند خواهیم داشت.

وی آشنایی هرچه بیشتر اولیا و مربیان با آموزه های دینی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر برخی اوقات شاهد برخی رفتارهای نادرست از سوی فرزندان هستیم به این دلیل است که آموزه های دینی در تربیت مورد توجه قرار نگرفته است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه هر زمان شاهد فاصله گرفتن خانواده و محیط آموزشی بودیم آسیب ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در جوامعی که از مبانی دینی در امر تربیت بهره گرفته نشود شاهد تربیت فرزندانی سرکش هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxmde.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما