شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 70363
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرمانده انتظامی قم خبر داد

کشف بیش از یک تن موادمخدر در قم

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی یک ماهه گذشته خبر داد.
کشف بیش از یک تن موادمخدر در قم
کشف بیش از یک تن موادمخدر در قم
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی اظهار کرد: پلیس قم طی یک ماهه گذشته اقدامات خوبی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک روند رو به رشدی برخوردار است.

وی گفت: طی این مدت، در مجموع یک هزار و 36 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 477 درصدی را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به افزایش 33 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: برابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمرکز پلیس قم با استفاده از ظرفیت همکاران امنیتی در استان و با هماهنگی دستگاه قضایی در بحث خرده فروشان مواد مخدر افزایش یافته و دستگیری این افراد افزایش 36 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش 34 درصدی دستگیری معتادان متجاهر این امر را در کاهش جرایمی همچون سرقت مهم ارزیابی کرد.

درویشی تصریح کرد: در مجموع دستگیری‌ها در حوزه مبارزه با موادمخدر و همچنین جرایم مرتبط با آن، حدود 39 درصد افزایش داشته که این آمار خوبی است اما همچنان تلاش خواهیم کرد تا در ارتباط با شناسایی، کشف و دستگیری فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر اقدامات جدی تری را انجام دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم به اجرای پنج مرحله طرح کنترل در محورهای مواصلاتی استان اشاره و بیان کرد: طی یک ماهه گذشته هشت مرحله طرح‌های پاکسازی محله محور را اجرا کردیم که نتایج خوبی داشته و برابر نظرسنجی‌ها و همچنین حین عملیات، رضایتمندی مردم را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcippay.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما