يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 70372
منبع : ایسنا

شرکت درکارگاه‌های آموزشی لازمه موفقیت مدیران

قم نيوز : یک استاد دانشگاه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران به صورت هم‌افزا، دانش و خرد سازمانی مدیران را در تعیین راهبردهای کار و اثربخش با شیب مثبت تغییر می‌دهد.
شرکت درکارگاه‌های آموزشی لازمه موفقیت مدیران
شرکت درکارگاه‌های آموزشی لازمه موفقیت مدیران
به گزارش قم نیوز دکتر محسن عامری در رابطه با لزوم برگزاری این قبیل کارگاه‌ها، عنوان کرد: مدیران موفق امروز، موفقیت خود را مدیون یادگیری‌های دیروزشان هستند، رهبر یک سازمان اگر به دنبال موفقیت عملکرد فردای سازمان خویش است، یکی از بهترین ابزارهای توفیق، یادگیری و آموزش پذیر بودن است.

وی تاکید کرد: تغییر مستمر، شناختی است که  با کمک دوره‌های آموزشی در یخ زدایی ذهن‌های گرفتار روزمرگی می‌تواند مفید باشد؛ در این کارگاه‌های آموزشی نیز، با تعریف موضوع بهره وری و مصداق‌های موجود در سازمان‌های بهره ور، تمرکز بر دیدگاه‌ها و مدل ها به طور کارگاهی، به صورت یک محتوای کاربردی ارائه می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه، متغیرهای مداخله گر زیادی در مفید بودن یک دوره آموزشی نقش دارند، خاطر نشان کرد: چنین دوره‌های آموزشی به صورت هم افزا، می تواند سطح اطلاعات کاربردی را تغییر دهد و این اطلاعات یقینا، دانش و خرد سازمانی مدیران را در تعیین راهبردهای کار و اثربخش با شیب مثبت تغییر میدهد.

عامری در پایان تصریح کرد: باید باور کنیم برای رشد کردن نیازمند تغییر در سطح اطلاعات، دانش و آگاهی هستیم و یادگیری و آموزش پذیر بودن نیز لازمه تغییر پذیر بودن است.

کارگاه "آشنایی با مفاهیم،نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری درکسب وکارهای تعاونی" به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد.  

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcirpay.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما