يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 70376
منبع : خبرگزاری مهر
به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام می‌شود؛

برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال در قم

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد.
برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال در قم
برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال در قم
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: کشتی قم نگاه ویژه‌ای به پرورش کشتی گیران نونهال و نوجوان دارد و نتایجی که در سال‌های اخیر در سطح کشور توسط کشتی گیران قمی به دست آمده حاصل همین رویکرد است.

وی افزود: به عنوان بخشی از برنامه توسعه کشتی قم، جشنواره کشتی پهلوانک‌ها در قم با حضور بی‌سابقه ۲۴۰ ورزشکار  و به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در خانه کشتی قم به انجام رسید و روزی پرشور در کشتی قم رقم زد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: از میان همین کشتی گیران نونهال، چهره‌های مستعد شناسایی می‌شوند و مسیر موفقیت را در پیش می‌گیرند در حالی که قم در ۳ سال اخیر مدال‌های آسیایی و جهانی خوشرنگی در کشتی در رده‌های سنی پایه کسب کرده است.

وزیری به حضور تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: در این مسابقات، تیم قم در ۴ دیدار به میدان رفت که توانست ۲ برد کسب کند و در ۲ مسابقه نیز شکست خورد به طوری که پیروزهای آزادکاران قمی برابر تیم‌های خراسان جنوبی و هرمزگان و شکست‌های تیم قم برابر خراسان شمالی و مرکزی رقم خورد.

وی عنوان کرد: امیرحسین همائی، محسن زارعی، علی نور محمدی، محمد حسن زند، مهدی خلیلی، یوسف سبزی، محمد جواد پور بابا، علی شیرازی، رضا سنائی و حمیدرضا جعفریانی اعضای تیم کشتی آزاد قم در این رقابت‌ها بودند.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcce1qm.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما