کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در هفته هفتم ليگ برتر انجام مي‌شود

صباي قم در مرداب انزلي به فكر فرار از غرق شدن

خبرگزاری فارس , 29 مهر 1397 ساعت 17:01

تيم فوتبال صباي قم امروز در ديداري حساس از ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور براي فرار از خطر سقوط به مصاف تيم ملوان بندر انزلي مي‌رود.


به گزارش قم نیوز نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز وارد هفته هفتم خود می‌شود و 12 تیم حاضر در فصل 98 – 1397 این مسابقات در 6 دیدار حساس به میزبانی شهرهای مختلف برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

یکی از دیدارهای مهم این هفته را نمایندگان قم و انزلی برگزار می‌کنند، مسابقه‌ای بین تیم‌های با سابقه فوتبال ایران یعنی صبای قم و ملوان بندر انزلی که در حال حاضر وضعیت نامطلوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دارند.

در جدولی که نمایندگان خوزستان یعنی تیم‌های نفت اهواز و فولاد در مکان‌های اول و دوم مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند، دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی در دو رتبه پائین جدول جای گرفته‌اند و به دنبال راهکاری برای فرار از سقوط به دسته پائین‌تر تلاش می‌کنند.

صبای قم در حال حاضر با کسب تنها چهار امتیاز از 6 بازی قبل خود در مکان دوازدهم و آخر جدول جای گرفته و تیم ملوان بندر انزلی با کسب پنج امتیاز یک رتبه بالاتر در رده یازدهم ایستاده است، به همین دلیل مسابقه عصر امروز دو تیم به میزبانی ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبای قم پیش از این سه باخت به تیم‌های نفت اهواز، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان داده‌اند، از سد شاهین بوشهر رده پنجمی گذشته و با تیم رده هشتمی ستارگان گرگان به تساوی بدون گل دست یافته‌اند تا از 18 امتیاز تنها چهار امتیاز اندوخته باشند.

در جدول رقابت‌ها تا پایان هفته ششم، تیم نفت اهواز با 14 امتیاز، فولاد خوزستان با 13 امتیاز، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز هر کدام با 10 امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم هستند، پنج تیم هفت امتیازی شامل شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، ستارگان گرگان و مس کرمان در رده‌های پنجم تا نهم جای گرفته‌اند، البدر بندر کنگ با 6 امتیاز، ملوان بندر انزلی با پنج امتیاز و صبای قم با چهار امتیاز تیم‌های دهم تا دوازدهم جدول محسوب می‌شوند.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 70389

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70389/صباي-قم-مرداب-انزلي-فكر-فرار-غرق-شدن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir