کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت ركوردي جديد در تجديد چاپ آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

خبرگزاری حوزه نیوز , 29 مهر 1397 ساعت 19:01

كتاب «روان شناسي در قرآن؛ مفاهيم و آموزه‌ها» پس از تجديد چاپ يازدهم در فصل تابستان امسال، براي دوازدهمين بار در فصل پاييز تجديد چاپ شد.


به گزارش قم نیوز كتاب «روان شناسي در قرآن؛ مفاهيم و آموزه‌ها»، اثري از گروه روان شناسي پژوهشكده علوم رفتاري پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است كه توسط دكتر محمد كاوياني اراني دانشيار اين گروه نگاشته شده است و دكتر علي احمد پناهي استاديار گروه روان شناسي پژوهشكده علوم رفتاري پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نيز در تدوين يك فصل از فصل هاي 9 گانه اين كتاب همكاري داشته است.

كتاب «روان شناسي در قرآن؛ مفاهيم و آموزه‌ها» نگاهي تأسيسي به روان شناسي با رهيافت قرآني دارد و دورنمايي از روان شناسي اسلامي به عنوان يك مكتب روان شناختي را ترسيم مي كند.
نگارنده در مقدمه كتاب اذعان مي دارد مفاهيم روان شناختي قرآن، محدود به اين تعداد مفهوم نيست و نيز سخن قرآن در باب هر مفهوم روان شناختي، فراتر از آن است كه دراين كتاب آمده است. لكن ضرورت و كاربرد ويژه مورد نظر (تهيه متن درسي دانشگاهي)، اقتضا مي كرد به اين مقدار و ساختار اكتفا شود.
گفتني است: كتاب ياد شده براي اولين بار در سال 1393 چاپ و منتشر شده و بدليل استقبال جامعه علمي كشور در كمتر از 4 سال 12 بار تجديد چاپ شده است.
علاقه مندان مي توانند براي خريد اين كتاب كه در 316 صفحه و به قيمت 18000 تومان به بازار نشر عرضه شده است؛ به كتاب فروشي ها و يا سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني rihu.ac.ir مراجعه كنند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 70397

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70397/ثبت-ركوردي-جديد-تجديد-چاپ-آثار-پژوهشگاه-حوزه-دانشگاه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir