يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 704

مركز نشر 'اسراء' در نمايشگاه كتاب آلمان شركت می كند

قم نيوز : قم نیوز: مركز نشر بين المللی اسراء با ارائه 139 اثر از آثار آيت الله عبدالله جوادي آملی در نمايشگاه بين المللی كتاب فرانكفورت آلمان شركت می كند.
مركز نشر
به گزارش قم نیوز، رييس مركز ترجمه بنياد بين المللی علوم وحيانی اسراء از برگزاری اين نمايشگاه از بيستم تا بيست و چهارم مهرماه امسال در آلمان خبر داد.

حسن عبدی پور گفت: نمايشگاه كتاب فرانكفورت معتبرترين نمايشگاه كتاب جهان است و سعی شده كه كليه آثار حضرت آيت الله جوادی آملی را در آن عرضه شود.

وی افزود : كليه كتاب های اين مركز در اين نمايشگاه به زبان فارسی و با توضيحات انگليسی و ۲۷ عنوان كتاب ترجمه شده از آثار آيت الله جوادی آملی به زبان های اردو ، انگليسی و عربی در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد.

عبدی پور گفت : نمايندگان اعزامی بنياد اسراء به آلمان در حاشيه اين نمايشگاه در نشست های تخصصی نمايشگاه فرانكفورت نيز شركت كرده و با حضور در برخی از مراكز علمی و پژوهشی زمينه های همكاری بنياد اسراء با آن مراكز را بررسی خواهند كرد.

رييس مركز ترجمه بنياد بين المللی اسراء با اشاره به اينكه كشور آلمان خاستگاه دانش فلسفه در غرب است و بسياری از مكاتب فلسفی و اخلاقی در آن جا تاسيس شده ، برقراری ارتباط علمی با مراكز پژوهشی آلمان را مهم ارزيابی كرد.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت بازديد از غرفه بنياد اسراء در نمايشگاه كتاب فرانكفورت به محل نمايشگاه های بين المللی اين شهر ، سالن ۵ ، غرفه A۹۶۴B مراجعه كنند.
بنياد بين المللی علوم وحيانی اسراء زير نظر آيت الله عبدالله جوادی آملی از اساتيد برجسته حوزه علميه قم فعاليت می كند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcebe8fijh87.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما