دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 70413
منبع : ایسنا

درسنامه سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» منتشر شد

قم نيوز : پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاري سازمان مطالعه و تدوين كتب دانشگاهي (سمت) و دانشگاه فرهنگيان درسنامه سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» براي عنوان درسي (سيره تربيتي پيامبر «ص» و اهل بيت «ع») تدوين كرده است.
درسنامه سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» منتشر شد
درسنامه سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» منتشر شد
به گزارش قم نیوز اين كتاب با هدف آشنايي دانشجويان با سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» توسط دكترسيدعلي حسيني زاده و دكترمحمد داودي دانشياران گروه علوم تربيتي پژوهشكده علوم رفتاري پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نگارش درآمده است.

در مقدمه درسنامه سيره تربيتي پيامبر«ص» و اهل بيت «ع» مي خوانيم: پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت آن حضرت كامل ترين سرمشق تربيتي بوده و بررسي سيره تربيتي ايشان مي تواند چراغي فراروي مربيان و والدين در تربيت نسل جديد باشد و تاريكي هاي اين مسير سخت و پرمخاطره را براي آنان روشن كند زيرا بررسي سيره هاي تربيتي آنها پرده از روي قواعد، اصول، روش‌ها و فنون تربيتي به كار رفته در رفتاري هاي تربيتي آنان بر مي دارد و مربيان و والدين مي توانند از اين روش ها و قواعد در فعاليت هاي تربيتي خود بهره ببرند.

درسنامه يادشده پس از گذشت هفت سال از نخستين چاپ كتاب تك جلدي كتاب سيره تربيتي پيامبر«صلي الله عليه و آله» و اهل بيت«عليهم السلام» با درخواست دانشگاه فرهنگيان و براي تأمين نيازهاي آموزشي آن دانشگاه، با ويرايشي دوباره و افزودن بخش تربيت اجتماعي توسط دكتر سيدعلي حسيني زاده در اختيار استادان و دانشجويان دانشگاه فرهنگيان و ديگر علاقه مندان از جمله طلاب حوزه علميه خواهران قرار مي گيرد.

علاقه مندان مي توانند اين كتاب 414 صفحه اي را با قيمت 24000 تومان از كتاب فروشي ها و يا از طريق سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني rihu.ac.ir خريداري نمايند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcexe8f.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما