دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 70419
منبع : ایسنا
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

جنگ ایران و آمریکا بر سر موجودیت است

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ جبهه استکبار و جبهه حق هیچ وقت پایان ندارد، یادآورشد: جنگ ما با آمریکا و استکبار، بر سر موجودیت است و هر دو به دنبال حذف هم هستند و مباحث انرژی هسته ای و حقوق بشر بهانه است.
جنگ ایران و آمریکا بر سر موجودیت است
جنگ ایران و آمریکا بر سر موجودیت است
به گزارش قم نیوز حجت ‎الاسلام والمسلمین حاجی صادقی امروز 30 مهر در دوره هادیان سیاسی در اردوگاه ولایت گفت: امروزه دشمن سعی می کند بین مردم و طلاب فاصله بیاندازد و اگر امروز هجمه هایی در گوشه و کنار دیده می شود، قطعا به دلیل اثر بخش بودن روحانیت است.

وی افزود: دشمن به دنبال تحمیل اراده و تصرف قلب ها و مغزها است و نه سرزمین ها؛ کسی که می‌تواند مغزها را به گونه ای تغذیه کند که دشمن توان حضور پیدا نکند و دلها را به گونه ای اشباع کند که جایی برای حضور دشمن نباشد، روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: اینکه امروز دشمن دو راه را پیش روی می گذارد که یکی تسلیم و دیگری نابودی است نشان دهنده همین راهبرد است ولی راهبرد انقلاب اسلامی، مقاومت است که نه تسلیم پذیر است و نه نابود می شود؛ کار تبیین این راهبرد نیز وظیفه روحانیت است.

وی گفت: طلاب نباید اجازه کمرنگ شدن غیرت دینی را بدهند؛ این تلاش برای حفظ ارزش‌ها در جامعه هزینه دارد؛ مقاومت در مقابل حضور زنان در ورزشگاه هزینه دارد ولی باید انجام شود؛ عده ای که مروج چنین مساله ای هستند باید به این سوال پاسخ دهند که آیا برای شادی زنان تلاش می کنند و یا تلاش می کنند که خودشان از کنار این مساله لذت ببرند و شاد شوند؛ بیشتر این تلاش ها برای سرگرم شدن خود این افراد است.

حاجی صادقی با بیان اینکه جنگ جبهه استکبار و جبهه حق هیچ وقت پایان ندارد، یادآورشد: جنگ ما با آمریکا و استکبار، بر سر موجودیت است و هر دو به دنبال حذف هم هستند و مباحث انرژی هسته ای و حقوق بشر بهانه است؛ سنت خدا این است که این جنگ هیچ وقت پایان نیابد.

وی تصریح کرد: وقتی چنین دعوایی با چنین عمقی در حال جریان است قطعا این مشکلات با هیچ مذاکره ای حل نمی شود؛ به همین دلیل برخی بی دلیل تصور می کنند که با مذاکره مشکلات حل می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: جبهه استکبار به یک جمع بندی رسیده است؛ آنها موجودیت خود را در خطر می بینند و به همین دلیل دنبال فتنه است؛ از دشمن نباید انتظار داشته باشیم که دشمنی نکند؛ کار دشمن شیطنت، فتنه، حمله و ضربه زدن است؛ ما نیز باید مراقب باشیم تا متعاقب هر حمله برنامه دفاعی داشته باشیم.

وی گفت: دشمن با جنگ احزاب به میدان آمده است؛ دشمن ما تنها آمریکا نیست؛ در زیارت عاشورا این دسته شناسی دشمنان را به خوبی می آموزیم؛ موسسات ظلم، تدارکات چیان، سکوت کنندگان و تماشاچیان، همگی درجبهه دشمن هستند؛ یکی از سردمداران رژیم صهیونیستی در سال 65 گفت که ایران، اسراییل را نابود می‌کند ولی متاسفانه امروزه عده ای ترس خود صهونیست ها را نیز باور ندارند ولی خود آنها می دانند که انقلاب اسلامی روزی آنها را از بین می برد.

حاجی صادقی یادآورشد: کشورهای اروپایی در تقسیم کار خود با آمریکا کار می کنند؛ امروزه متاسفانه روشنفکرنماهای غرب زده و حتی متحجرین و زاهد نمای غیر انقلابی پیاده نظام دشمن هستند؛ امروزه جبهه ای عظیم و نامتجانس در کنار هم شکل گرفته و در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن برای نابودی انقلاب، تمام تجربیات چهل ساله را تجمیع کرده است و به این نتیجه رسیده که برای شکست انقلاب اسلامی باید از درون به کشور و نظام ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن توانست با ایجاد اسلام انحرافی، مسلمانان را به جان هم بیاندازد؛ دشمن به دنبال شکست و نابودی انقلاب به دست خود انقلابیون است.

وی گفت: برای موفقیت در این راهبرد باید چهار ستون را از بین ببرند؛ انقلاب موجودی زنده و در حال حرکت است که موتور حرکت آفرین آن اسلام است؛ هادی آن رهبر و سوخت رسان آن نیز مردم هستند و مزاحمی که آن را آزار می کند استکبار است؛ دشمن می خواهد با ابزارهای درونی انقلاب را از بین ببرد؛ به واسطه همین چهار ستون است که این انقلاب به عنوان تنها نمونه تاریخ توانسته است چهار دهه برجای بماند.

حاجی صادقی یادآورشد: دو انحراف مسلمانان را قاتل ائمه و معصومین(ع) کرد؛ این دو شامل انحراف فکری و انحراف عملی(ارزش ها) بود؛ وقتی 12 هزار نامه نوشته شد شبهه ای در حقانیت امام حسین(ع) وجود نداشت ولی آنچه باعث شد که امام را تنها بگذارند وابستگی های دنیوی بود.
 
وی تصریح کرد: همین که مسئولی بگوید که گفتمان مقاومت جواب نمی دهد و باید گفتمان سازش را دنبال کنیم نشان می دهد که دشمن روی این مسئول خوب عمل کرده است و به موفقیت رسیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: امروز بسیاری که دیدند آمریکا منطق ندارد از این مساله سخن می گویند که حالا که چاره نداریم نباید مقاومت کنیم و منابع کشور را هدر دهیم؛ این افراد هیچ وقت قبول ندارند که می توانند شیر باشند و این گرگ را شکست دهند.

وی گفت: دشمن در چند جبهه به فعالیت گسترده می پردازد؛ از جمله تغییر ذائقه ذهنی و فرهنگی مردم است؛ اگر اربعین، عاشورا و ماه رمضان نبود دشمنان موفقیت های بزرگی کسب می کردند؛ کسانی می توانند در جبهه امام حسین(ع) بمانند که در این مسیر ایستادگی کنند.

حاجی صادقی یادآورشد: تغییر ذائقه سیاسی نخبگان و مسئولان از دیگر تلاش های دشمنان است که در برخی از مسئولان نیز موفق عمل کرده است؛ برخی مسئولان می گویند که چاره ای در مقابل آمریکا نداریم و به همین دلیل است که رهبر انقلاب این چنین بر سر این افراد فریاد بر می آورند که نباید این چنین خود را ببازید و خود را در بن بست ببینید.

وی تصریح کرد: تغییر تقابل اعتقادی به تقابل راهبردی از دیگر راهبردهای دشمن است؛ دشمن می گوید که جنگ ما با ایران بر سر اعتقادات نیست بلکه بر سر روش ها است؛ آمریکایی ها با همین روش شوروی را شکست دادند و می خواهند با همین روش به جنگ ما بیایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: از دیگر تلاش های دشمن، تلاش در جهت قداست زدایی از رهبری است؛ باید در مقابل نافرمانی از امر ولایت بایستیم؛ قداست زدایی از رهبری به معنی از بین بردن ارکان قدرت نظام اسلامی است.

وی گفت: امروز دشمن می خواهد که رهبری را وادار به یک سری تصمیم گیری ها کند و اگر مسئولان در این مسیر همراه با خواست آمریکا عمل کنند مشکلات بیشتر می شود؛ باید مراقب باشیم که چنین اجازه ای ندهیم که رهبری در میدان تنها بمانند؛ کاری که معاویه انجام داد امروز از سوی آمریکایی ها انجام می شود.

حاجی صادقی یادآورشد: از دیگر حربه های دشمن، انقلابی زدایی از واژه ها، الفاظ، شخصیت ها، نهادها و مدیران؛ دوقطبی سازی و القای تقابل های دروغین، فشارهای عملی از جمله تحریم و ناراضی کردن مردم و مهار انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی تصریح کرد: امروز شاید خود را دست کم می گیریم ولی امروز آمریکایی ها از حضور نیروهای انقلاب در لندن و واشنگتن سخن می گویند؛ آنها امروز می گویند ما در سوریه 7 میلیارد دلار پول خرج کردیم ولی ایران امروز سوریه را در اختیار دارد و عراق را نیز به همچنین؛ البته این سخنی است که آنها می گویند چون به قدرت نرم انقلاب اسلامی مطمن هستند.

وی اظهارکرد: توان آن را داریم که این حملات را به عامل ضد حمله مهلک مبدل کرده و ریشه آنها را بزنیم ولی می توانیم با یک تصمیم غلط به افرادی مبدل شویم که در زمره قاتلان امام حسین(ع) که هم صبح نماز خواندند و غروب عاشورا نماز شکر به جای آوردند با همین خیال خوش دین داری سطحی انقلاب را زمین بزنیم؛ باید این مسیر را انتخاب کنیم.

حاجی صادقی بیان کرد: امروز یکی از محورهای مهم، امید به آینده است؛ باید به مردم بگوییم که آینده به هیچ عنوان تاریک نیست؛ ممکن است عده ای در بین دنده های انقلاب به خاطر نامردی خود خورد شوند ولی انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: این حوادث باید بوجود بیاید تا جوهر انسان های انقلابی مشخص شود؛ امام راحل در پاسخ به افرادی که مدعی بودند باید مثل لوتر دست به اصلاح بزنیم تا انقلاب از بین نرود فرمودند که شما نگران انقلاب نباشید مراقب باشید که از امواج انقلاب جا نمانید.

وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب مژده شکست آمریکا در جنگ تحریم ها را دادند و فرمودند که اگر این جنگ نیز به سود ما ختم شود دیگر آمریکایی ها در تقابل با ما به آخر خط می رسند و عنصر دیگری ندارند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaoyn0.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما