دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 70422
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

خرید 75 میلیارد ریال اوراق لوله و اتصالات برای تکمیل شبکه آب فضای سبز

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از خرید 75 میلیارد ریال اوراق لوله و اتصالات برای تکمیل شبکه آب فضای سبز خبر داد.
خرید 75 میلیارد ریال اوراق لوله و اتصالات برای تکمیل شبکه آب فضای سبز
خرید 75 میلیارد ریال اوراق لوله و اتصالات برای تکمیل شبکه آب فضای سبز
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به پروژه کاشت و توسعه فضای سبز در حاشیه معابر و خیابان‌های شهر قم اظهار کرد: در سال 96 بالغ بر 85 کیلومتر توسعه فضای سبز حاشیه معابر داشتیم وامسال نیز به همین مقدار این کار را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه برای این کار پیاده‌روها کوچک‌تر می‌شوند تا درختکاری انجام شود افزود: برای این کار 1.5 تا دو متر حفر باغچه صورت می‌گیرد و با نصب خطوط انتقال آب درختکاری انجام می‌شود که طراوت خاصی به شهر می‌دهد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های خط انتقال آب این سازمان در سال 96 گفت: سال گذشته 10 میلیارد تومان برای این کار بودجه داشتیم که به دلیل گرانی‌ها و قیمت ارز حدود 6 میلیارد تومان آن محقق شد.

وی اضافه کرد: امسال هم 12 میلیارد تومان بودجه در این زمینه داریم که قیمت ارز همچنان در حال پیشرفت است؛ شرکتی داشتیم که برنده مناقصه 2 میلیارد تومانی بود و حاضر شد ضمانت‌نامه 200 میلیونی‌اش ضبط شود و پروژه را انجام ندهد تا ضرر بیشتری متوجه آن باشد.

جوادیان با بیان اینکه در حال خرید 7.5 میلیارد تومان لوله و اتصالات به صورت اوراق هستیم اظهار کرد: این اوراق در اسفند 97 وصول می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم اگر خریداری با مشکل مواجه نشود شرکت‌ها استقبال داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewe8f.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما