دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 70423
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
از سوي شهرداري قم صورت مي‌گيرد:

ارسال تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين به کربلا

قم نيوز : شهردار قم گفت: همراه با کاروان اعزامي شهرداري، تمامي تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين از سوي شهرداري ارسال خواهد شد.
ارسال تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين به کربلا
ارسال تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين به کربلا
به گزارش قم نیوز سيدمرتضي سقائيان‌نژاد در حاشيه مراسم اعزام خادمين اربعين حسيني شهرداري قم به کربلا، با بيان اينکه شور و حالي که در ايام اربعين ايجاد مي‌شود ناشي از عشق به امام حسين(ع) است، اظهار کرد: راهپيمايي عظيم اربعين از جمله اقداماتي است که اتحاد شيعه را در ابعاد مختلف نشان مي‌دهد.

وي با بيان اينکه شهرداري همچون سنوات قبل به دنبال خدمت‌رساني بهتر به زائرين اربعين است، گفت: بيش از 80 نفر از پرسنل شهرداري به عنوان خادم اربعين به کربلا اعزام شده و بيش از 60 دستگاه اتوبوس و خودرو مکانیزه به مهران اعزام خواهند شد.

شهردار قم با بيان اينکه شهرداري امسال وظيفه تنظيف 100 عمود در مسير نجف به کربلا را بر عهده دارد، افزود: حدود دو تن کيسه زباله براي جمع‌آوري پسماند و همچنين ماشين‌آلات مکانيزه اعزام خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه تمامي تجهيزات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين از سوي شهرداري ارسال خواهد شد، گفت: شهرداري همکاري ويژه با موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و اهالي قم المقدسه دارد.

سقائيان‌نژاد با بيان اينکه نيروهاي شهرداري حدود 5 روز در کربلا مستقر هستند، افزود: تعدادي از خادمين اربعين نيز در مرز عراق مستقر شده و خدمت‌رساني به زائرين را بر عهده خواهند داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmjde.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما