دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 70429
منبع : خبرگزاری تسنیم

اسامی برخی از مدیران بازنشسته سراسر کشور

قم نيوز : با اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سراسر کشور، مدیران دستگاه‌ها و موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در سراسر کشور که بازنشسته شده‌اند باید صندلی خود را به جوانان بسپارند.
اسامی برخی از مدیران بازنشسته سراسر کشور
اسامی برخی از مدیران بازنشسته سراسر کشور
به گزارش قم نیوز سه‌شنبه دوم مرداد ماه سال 97 بود که نمایندگان در خانه ملت طرحی را تصویب کردند که با آن مدیران بازنشسته‌ای که حکم بازنشستگی آنها صادر شده است باید ظرف مدت دوماه از ابلاغ قانونی صندلی خود را تحویل مدیران جوان بدهند.

پس از تصویب طرح در صحن علنی مجلس و تائید آن توسط شورای نگهبان، رئیس جمهور اواخر شهریورماه قانون منع بکارگیری بازنشستگان را ابلاغ کرد تا مدیران بازنشسته تنها تا پایان آبان ماه برای ترک پست خود را زمان داشته باشند.
طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان تنها استفاده از بازنشستگان دولتی در جایگاه‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور و اعضای شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان مجلس و معاونین رئیس جمهور، جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 3 سال و فرزندان شهدا ممکن است.

از طرفی براساس این قانون به طور مطلق، بکارگیری بازنشستگان ممنوع است که این اطلاق شامل بکارگیری در قالب اشتغال مجدد، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت و حتی شامل اعاده به خدمت هم می‌شود.
در جداول زیر آخرین اسامی مدیران استانی که شامل این قانون می‌شوند آمده است:


انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9abz.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما