کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مانور بزرگ اربعین آینده روشنی دارد

خبرگزاری مهر , 30 مهر 1397 ساعت 21:05

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مانور بزرگ شیعیان در اربعین حسینی(ع) آینده روشنی دارد و زمینه‌ساز ظهور خواهد شد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عباس اسکندری ظهر دوشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: جریان عاشورا و اربعین حسینی می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد و اسلام را بر کفر جهانی پیروز کند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی شیعیان و حتی غیرشیعیان در رویداد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی(ع)، استکبار جهانی و نظام سلطه را به وحشت انداخته است، گفت. دشمنان در تلاش بودند که این حرکت مردمی را تضعیف کنند یا به انحراف بکشانند اما خواب مستکبران تعبیر نشده و مراسم اربعین حسینی در عراق نهادینه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد: اگر توطئه‌های دشمنان ناکام بماند این حرکت بزرگ آینده روشنی را پیش روی شیعیان و آزادگان جهان خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان این که طرح اختلاف افکنی میان ملت ایران و عراق با هوشمندی مردم و مسئولان این دو کشور به جایی نخواهد رسید، گفت: مردم عراق برای میزبانی از زائران اربعین حسینی(ع) هر آنچه که در اختیار دارند بکار می‌گیرند و این شیوه میزبانی نشان دهنده اعتقاد عمیق آنها به حرکت جریان‌ساز پیاده روی اربعین است.

وی قطع امید از ظالمان و ستمگران را دستاورد مهم پیاده روی اربعین حسینی(ع) دانست و افزود: همان گونه که در روایات اسلامی تأکید شده، ظهور امام زمان(عج) زمانی اتفاق می‌افتد که توده عمومی مردم از دولت‌های ظالم و ستمگر مأیوس شوند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 70440

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70440/مانور-بزرگ-اربعین-آینده-روشنی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir