دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 70440
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مانور بزرگ اربعین آینده روشنی دارد

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مانور بزرگ شیعیان در اربعین حسینی(ع) آینده روشنی دارد و زمینه‌ساز ظهور خواهد شد.
مانور بزرگ اربعین آینده روشنی دارد
مانور بزرگ اربعین آینده روشنی دارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عباس اسکندری ظهر دوشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: جریان عاشورا و اربعین حسینی می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد و اسلام را بر کفر جهانی پیروز کند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی شیعیان و حتی غیرشیعیان در رویداد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی(ع)، استکبار جهانی و نظام سلطه را به وحشت انداخته است، گفت. دشمنان در تلاش بودند که این حرکت مردمی را تضعیف کنند یا به انحراف بکشانند اما خواب مستکبران تعبیر نشده و مراسم اربعین حسینی در عراق نهادینه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد: اگر توطئه‌های دشمنان ناکام بماند این حرکت بزرگ آینده روشنی را پیش روی شیعیان و آزادگان جهان خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان این که طرح اختلاف افکنی میان ملت ایران و عراق با هوشمندی مردم و مسئولان این دو کشور به جایی نخواهد رسید، گفت: مردم عراق برای میزبانی از زائران اربعین حسینی(ع) هر آنچه که در اختیار دارند بکار می‌گیرند و این شیوه میزبانی نشان دهنده اعتقاد عمیق آنها به حرکت جریان‌ساز پیاده روی اربعین است.

وی قطع امید از ظالمان و ستمگران را دستاورد مهم پیاده روی اربعین حسینی(ع) دانست و افزود: همان گونه که در روایات اسلامی تأکید شده، ظهور امام زمان(عج) زمانی اتفاق می‌افتد که توده عمومی مردم از دولت‌های ظالم و ستمگر مأیوس شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7e8f.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما